-
1. Data: 2006-07-01 14:39:50
Temat: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>
witam wszystkich
pisze pierwszy raz na ta grupe i z gory mam pytanie o nieco klopotliwa
sytuacje
klient zglosil telefonicznie chec skorzystania z uslug mojej malej firmy
i poprosil o instalacje internetu
w czesie instalacji wystapily problemy techniczne (niekompatybilnosc
sprzetu klienta) - instalacja zostala przesunieta na nastepny tydzien
niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
"darmowej instalacji" i nie chce zwrocic zainstalowanego u niego sprzetu
poniewaz czuje sie pokrzywdzony (umowa o wykonanie uslugi nie zostala
podpisana poniewaz zawsze robimy to gdy juz wszystko dziala na koncu)
co proponujecie...? jak sobie poradzic z ta sytuacja?
(dadam ze koszt sprzetu pozostawionego u klienta to smieszne 100zl ale
dla zasady chce cos z tym zrobic)
--
Bucz
-
2. Data: 2006-07-01 14:47:52
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: "rezist.com" <s...@p...com>
> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
lol!
> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
> "darmowej instalacji"
nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
> dla zasady chce cos z tym zrobic)
a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
o wartosci 100 zl?
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
-
3. Data: 2006-07-01 15:04:26
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>
rezist.com wrote:
>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
>
>
> lol!
>
>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
>> "darmowej instalacji"
>
>
> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
>
>> dla zasady chce cos z tym zrobic)
>
>
> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
> o wartosci 100 zl?
sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
strony 500zl.
--
Bucz
-
4. Data: 2006-07-01 20:06:26
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Bucz napisał(a):
> rezist.com wrote:
>
>>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
>>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
>>
>>
>>
>> lol!
>>
>>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient
>>> rzada "darmowej instalacji"
>>
>>
>>
>> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
>>
>>> dla zasady chce cos z tym zrobic)
>>
>>
>>
>> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
>> o wartosci 100 zl?
>
>
>
> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
> strony 500zl.
Zaczniesz drzec z nim koty i bedziesz mial wkurwionego i upierdliwego
klienta.
Moze policz, czy warto grzecznie przeprosic i olac te 500.
Sciagniesz z niego inna droga, lub nie, ale fama jka rzetelnie
podszedles do sprawy pojdzie dalej.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510 skype: marcin.jm
-
5. Data: 2006-07-01 20:38:54
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>
MarcinJM wrote:
>> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
>> strony 500zl.
>
>
> Zaczniesz drzec z nim koty i bedziesz mial wkurwionego i upierdliwego
> klienta.
> Moze policz, czy warto grzecznie przeprosic i olac te 500.
> Sciagniesz z niego inna droga, lub nie, ale fama jka rzetelnie
> podszedles do sprawy pojdzie dalej.
sytuacja pojsca na ugode jest jeszcze do przemyslenia
natomiast chcial bym poznac prawne aspekty tej sprawy
po czyjej stronie jest tym konkretnym przypadku prawo
firmy ktora:
-nie wykonala uslugi
-nie podpisala klientem umowy
-nie pobrala za to oplaty
czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac
--
Bucz
-
6. Data: 2006-07-01 23:35:58
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: "rezist.com" <s...@p...com>
> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac
a na co masz papier? :>
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
-
7. Data: 2006-07-02 00:56:40
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>
rezist.com wrote:
>> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac
>
>
> a na co masz papier? :>
mam FV (z numerem seryjnym) na zakup sprzetu ktory jest zamontowany u
"pacjenta" na balkonie
--
Bucz
-
8. Data: 2006-07-02 10:37:35
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: "szlovak" <a...@o...pl>
> sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z
> naszej strony 500zl.
Jeśli zapominasz o koszcie 500zł na 3 miesiące to równie dobrze możesz
mu teraz zrobić gratis i zamontować tego neta gratis :). Dobrze wiesz
ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz
modemu.
--
-
9. Data: 2006-07-02 11:01:42
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
Od: "rezist.com" <s...@p...com>
> ze to ci sie spokojnie i szybko zwróci. A jak nie, to nie dostaniesz
> modemu.
to modemy sie teaz na balkonach montuje? :P
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl
-
10. Data: 2006-07-02 14:30:11
Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie usługi
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Bucz wrote:
> po czyjej stronie jest tym konkretnym przypadku prawo
>
> firmy ktora:
> -nie wykonala uslugi
> -nie podpisala klientem umowy
> -nie pobrala za to oplaty
>
> czy klienta ktory przywlaszczyl sobie sprzet firmy i nie chce go oddac
Rozróżnijmy dwie kwestie:
1. ewentualnie podjęte zobowiązanie wykonania u klienta instalacji i
ewentualne roszczenia klienta z tego tytułu,
2. przywłaszczenie przez klienta sprzętu.
Jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Ad 2: jest to przestępstwo.
Uświadom to klientowi, dając mu parę dni na zwrot zanim powiadomisz
prokuraturę.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+