  • 11. Data: 2004-11-24 23:20:48
    Temat: Re: prawo jazdy-zdane ale nie wydane...co na to policjant???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej_K wrote:

    > To, co grozi za jazdę bez uprawnień. (bo ich nie masz)

    Uprawnienia ma. Nie ma tylko dokumentu potwierdzającego te uprawnienia.

  • 12. Data: 2004-11-25 01:49:20
    Od: ":: Solana ::" <s...@h...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@u...org> skrev i meddelandet
    > Art. 90. 1. Prawo jazdy otrzymuje osoba, jeżeli:

    /Ciach/
    Ale nie ma tam nic o samym posiadaniu dokumentu prawa jazdy...

    No dobra, nie ciagne watku, choc jakby sie ktos uparl, jest to sprawa do
    wygrania przed sadem.

    magda

  • 13. Data: 2004-11-25 01:51:26
    Od: ":: Solana ::" <s...@h...com>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> skrev i meddelandet

    > Tutaj nie jest Szwecja.

    Prawo w UE jest w miare jednolite. Nie moze w jednym miejscu byc
    wykroczeniem cos, co w innym jest dozwolone a nawet uznane za prawo
    obywatela. Sadze, ze predzej czy pozniej i to sie zmieni.

    magda

  • 14. Data: 2004-11-25 06:55:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik :: Solana :: napisał:

    > Prawo w UE jest w miare jednolite. Nie moze w jednym miejscu byc
    > wykroczeniem cos, co w innym jest dozwolone a nawet uznane za prawo
    > obywatela. Sadze, ze predzej czy pozniej i to sie zmieni.

    To tylko CI sie tak wydaje. W tej samej Szwecji jest obowiązek jazdy na
    światłach przez caly rok. U nas nie. W związku z tym - analizując Twój
    wywód - Polak nie moze byc ukarany za jazdę bez świateł w Szwecji
    :-P

    M.

  • 15. Data: 2004-11-25 06:57:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik :: Solana :: napisał:

> [...]
    > Ale nie ma tam nic o samym posiadaniu dokumentu prawa jazdy...
    >
    > No dobra, nie ciagne watku, choc jakby sie ktos uparl, jest to sprawa do

    A kodeks drogowy nie określa, wzgledem czego mierzy sie prędkość pojazdu.

    Nie jest w przypadku pierwszego prawa jazdy.Jest - w przypadku np.
    wyrabiania duplikatu

    M.

  • 16. Data: 2004-11-25 09:52:05
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 00:20:48 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Uprawnienia ma. Nie ma tylko dokumentu potwierdzającego te uprawnienia.

    nawet się zastanawiałem kiedy nabywa się uprawnienia - czy w momencie
    zdania egzainu, cy podpisania protokołu, czy też wydania przez jakieś
    wazne kolegium okreslonej decyzji...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2004-11-27 15:31:40
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Robercie ... a co z MUSZĘ, ale mam 0,9 promila ... ?

    to samo - oczywiście w zależności od tego, co kryje się pod 'muszę' -
    stan wyższej konieczności

    KG

  • 18. Data: 2004-11-27 15:37:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Generalnie napisano Ci już, ze mandat.

    I z tm się zgadzam ...

    > Ja chciałem rozwinąć myśl w kierunku
    > "bo muszę". W niektórych wypadkach może to powodować, ze nie popełnisz
    > wykroczenia. jakbyś na przykład wiózł rannego do szpitala. Wówczas możesz
    > się na stan wyższej konieczności powołać. A nie napisałeś nic bliższego o
    > tym "muszę", więc taka moja dygresja.

    Robercie ... a co z MUSZĘ, ale mam 0,9 promila ... ?

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 19. Data: 2004-11-27 18:25:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:coa6hm$1u8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Robercie ... a co z MUSZĘ, ale mam 0,9 promila ... ?

    Wielka niewiadoma i decyzja sądu. Gdybym ja rozważał, to bym sie zawsze
    zastanawiał, czy naprawdę musiał (nie było innej możliwości), oraz czy nie
    był na tyle pijany, że jadąc powodował większe zagrożenie, niż ewentualne
    skutki niejechania.