  • 1. Data: 2003-09-02 09:33:19
    Temat: prawo jazdy !!!
    Od: "Plum" <b...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczacego mojego ojca i jego prawa jazdy.
    Mój ojciec jest bardzo chorym człowiekiem i ledwo co może chodzić, ma
    miażdzyce i nie ma krążenia w nogach, Nogi go bardzo bola. (ma juz ponad 50
    lat i z tej choroby już nie wyleczy sie nigdy, zreszta naewt nie chc bo mu
    nareke lezec 24 h w łóżku)
    Ale nie chce słyszec o tym ze ma nie jezzic samochodem (chyba jest to
    logiczne jak nie ma zbytniej władnosci w nogach to stanowi zagrozenie dla
    siebie, mojej rodziny i innych uczestnikó drogi)

    Gdzie bym musiał sie zgłosić z wypisem jego ze szpitala by mu mogli mu
    wstrzymac prawo jazdy na czas choroby, dopuki sie nie wyleczy?

    ps. Chodzi mi o jego bezpieczenstwo oraz o bezpieczenstwo innych
    urzytkowników ruchu drogowego, a takze o motywacje dla niego by zaczoł
    wkońcu rechabilitacje poniewaz lekaz powiedział ze jak tak dalej bedzie
    robił to w bardzo krótkim okresie czasu przestanie chodzić w 100 %.

    dziekuje z góry za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-02 09:44:11
    Temat: Re: prawo jazdy !!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Plum" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    >(ma juz ponad 50 lat i

    Cholernie stary:)

    > Ale nie chce słyszec o tym ze ma nie jezzic samochodem

    I pewnie nie jezzi;)

    > Gdzie bym musiał sie zgłosić z wypisem jego ze szpitala by mu mogli mu
    > wstrzymac prawo jazdy na czas choroby, dopuki sie nie wyleczy?
> [...]

    Zgłoś się najpierw na korepetycje z ortografii bo stanowisz zagrożenie;))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-02 14:00:15
    Od: "Doker" <d...@W...pl>

    > Cholernie stary:)
    > I pewnie nie jezzi;)
    > Zgłoś się najpierw na korepetycje z ortografii bo stanowisz zagrożenie;))
    Może nie jest stary ale ty jesteś zalosny. Wracaj do przeczkola a nie
    komentujesz tu bez sensu w stylu
    > I pewnie nie jezzi;)
    co swiadczy o tym ze nie umiesz czytac. Wyraznie napisał, że problem w tym, że
    jeździ.

    Ty koles! masz jakas dysortografi czy co? Nie jezzi? A co to znaczy?

    Co do pytania!
    Zwyczajnie idz do Urzedu Miasta Wydziału Komunikacji i "truj dupe" w
    informacji zadajac swoje pytanie - tylko zwiezle bo oni tam maja duzo do
    roboty.

    Powodzenia

  • 4. Data: 2003-09-02 14:00:16
    Od: "Doker" <d...@W...pl>

  • 5. Data: 2003-09-02 14:15:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Doker" <d...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie jest stary ale ty jesteś zalosny. Wracaj do przeczkola ..

    W "przeczkolu" nie nauczyli wysyłać postów?? Myślisz że jak wyślesz dwa razy
    głupotę to wyjdzie mądrość??

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-09-02 19:22:37
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > W "przeczkolu" nie nauczyli wysyłać postów?? Myślisz że jak wyślesz
    > dwa razy głupotę to wyjdzie mądrość??

    Ty, trollu , chocbys to 2 miliony razy wyslal i tak pozostaniesz trollem

    Marek

  • 7. Data: 2003-09-02 19:43:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Ty, trollu , chocbys to 2 miliony razy wyslal i tak pozostaniesz trollem

    I o to chodzi cymbale;)

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2003-09-03 19:45:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli powiadomisz na piśnie Wydział Komunikacji, to nie będą mieli innego
    wyjścia, tylko skierują tatę na badania lekarskie. Jeśli lekarz mu zabroni
    jeździć, to cofnął mu prawo jazdy.