  • 1. Data: 2003-12-01 21:51:07
    Temat: prawo informatyczne
    Od: "Jenny" <j...@i...pl>

    witam serdecznie!

    mam pytanie, czy ktos z Panstwa orientuje sie moze czy umieszczenie na
    stronie www odnosnika do np. zasobow e-donkeya (filmy lub mp3, jak nietrudno
    sie domyslic nielegalnych) jest naruszeniem prawa autorskiego? na pierwszy
    rzut oka oczywisci wydaje sie, ze tak, ale czy sa jakies specjalne ustawy
    regulujace tego typu sytuacje?
    z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam serdecznie
    J.

  • 2. Data: 2003-12-01 21:55:52
    Temat: Re: prawo informatyczne
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Jenny raczył napisać:
    nie. i nie widzę gdzie ta "oczywistość"
    "o tam za rogiem jest dziupla, może pan tam kupić kradzione
    telewizory" - czy informujący łamie prawo?
    RW

  • 3. Data: 2003-12-02 07:53:20
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "RobertW" <i...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Jenny raczył napisać:
    > nie. i nie widzę gdzie ta "oczywistość"
    > "o tam za rogiem jest dziupla, może pan tam kupić kradzione
    > telewizory" - czy informujący łamie prawo?
    > RW

    pomaga w przestepstwie, w szczególności udziela informacji (instrukcji)

    pozdro

  • 4. Data: 2003-12-02 13:19:54
    Od: "Buster" <r...@w...p.lodz.pl>

    > pomaga w przestepstwie, w szczególności udziela informacji (instrukcji)

    Wlasnie tez mi sie tak wydawalo. Na zasadzie: wiedzial, ale nie powiedzial.
    W tym wypadku nie powiedzial odpowiednim organom :) A za to cos grozi. Tylko
    nie wiem co, ale na pewno nic przyjemnego ;)

    Pozdrowienia
    Buster

  • 5. Data: 2003-12-02 21:25:30
    Od: "Jenny" <j...@i...pl>

    ok, w sumie to juz znam odpowiedz:P podanie bezposredniego linka do np.
    pirackiego filmu jest przestepstwem (czy tam wykroczeniem).. bo jezeli mamy
    link "ftp://ftp.serwer.pl/filmy/film.avi" umieszczony na stronie, to sluzy
    on JEDYNIE do lamania prawa.. za to umieszczenie ftp://ftp.serwer.pl/filmy/
    nie jest karalne, bo nie jest to bezposredni link to pliku:)
    tak mi to dzis ladnie wytlumaczyla jedna "poinformowana" osoba.. dziekuje
    Wam za odpowiedzi, pozdrawiam

    Jen_