  • 11. Data: 2008-08-05 14:00:50
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 15:58:13 +0200, dddd napisał(a):

    > Klub o nazwie GKS Katowice już nie istnieje. Nazwa została zmieniona na
    > GieKSa.

    To ma znaczenie drugorzędne.

    > Jeżeli nie opłacili starej domeny i teraz chcą wielce
    > przekierować z niej ruch na nową domenę gieksa.pl to mogli pomyśleć o
    > tym wcześniej.

    A to nie ma w ogóle znaczenia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-08-05 14:02:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Sie, 15:59, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Może się okazać, że Twoja rejestracja godzi w prawa do tego znaku.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    GKS KATOWICE. A strona jest GKS. Katowice sa dodatkiem regionalnym.
    rownie dobrze mogloby byc gks.slask.pl

  • 13. Data: 2008-08-05 14:04:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 07:02:23 -0700, SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > GKS KATOWICE. A strona jest GKS. Katowice sa dodatkiem regionalnym.
    > rownie dobrze mogloby byc gks.slask.pl

    Tak, znak brzmi GKS KATOWICE. Adres brzmi GKS.KATOWICE. Ja specjalnej
    różnicy nie widzę. Aczkolwiek fakt, że gorzej byłoby, gdyby to był
    GKSKATOWICE.

  • 14. Data: 2008-08-05 14:55:16
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Tak, znak brzmi GKS KATOWICE. Adres brzmi GKS.KATOWICE. Ja specjalnej
    > różnicy nie widzę. Aczkolwiek fakt, że gorzej byłoby, gdyby to był
> [...]

    To wtedy brakowało by spacji :D:D ;)
    A tak nawiasem mówiąc to nie sądze, aby komuś chciało się do sądu z tym iść.
    Możemy tutaj tylko pogdybać... zresztą jaka szanująca się
    firma/organizacja/stowarzyszenie zapomina opłacać domen, zwłaszcza w
    czasach, gdy rejestratorzy dzwonią i mailują po 100x żeby klient nie
    zapomniał. Dodatkowo domena trafia jeszcze po upłynięciu terminu opłaty na
    miesiąc do postępowania i tutaj kolejna szansa abonenta przed jej utratą.

  • 15. Data: 2008-08-05 15:45:25
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Sie, 16:04, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Tak, znak brzmi GKS KATOWICE. Adres brzmi GKS.KATOWICE. Ja specjalnej
    > różnicy nie widzę. Aczkolwiek fakt, że gorzej byłoby, gdyby to był
> [...]

    Ale on wykupil domene gks. Ze wzgledu na rozwiniecie skrotu Gruba
    Kopalnia Sztolnia. A ze siedzibe firmy maja w katowicach i domeny z
    koncowka katowice.pl sa tansze?

  • 16. Data: 2008-08-05 17:28:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > GKS KATOWICE. A strona jest GKS. Katowice sa dodatkiem regionalnym.
    > rownie dobrze mogloby byc gks.slask.pl

    Albo wręcz gks.warszawa.pl lub gks.waw.pl ;)

  • 17. Data: 2008-08-05 17:40:12
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 15:47:35 +0200, argothiel napisał(a):

    > Niech nie żąda kasy na domenę, bo to jedna z przesłanek za tym, że
    > kupiono domenę w złej wierze.

    Co to znaczy w zlej wierze? Moze nalezy zaczac oskarzac ludzi sprzedajacych
    mieszkania za dwa razy tyle co kupili (oczywiscie wczesniej proponujac im
    odkupienie po cenie ich zakupu), za to ze kupowali je w zlej wierze?

    --
    marcin

  • 18. Data: 2008-08-05 18:30:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 16:55:16 +0200, dddd napisał(a):

> [...]
    > po 100x żeby klient nie zapomniał. Dodatkowo domena trafia jeszcze po
    > upłynięciu terminu opłaty na miesiąc do postępowania i tutaj kolejna

    Ale w ogóle nie chodzi o to, że owo stowarzyszenie mogło sobie kupić/
    przedłużyć abonament na tę domenę. Jeśli ja mam znak towarowy to nie
    muszę osikiwać całego terenu dookoła, żeby w ten sposób zaznaczyć swoje
    prawo.

  • 19. Data: 2008-08-05 18:31:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 08:45:25 -0700, SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Ale on wykupil domene gks. Ze wzgledu na rozwiniecie skrotu Gruba
    > Kopalnia Sztolnia. A ze siedzibe firmy maja w katowicach i domeny z
    > koncowka katowice.pl sa tansze?

    Trudno, mógł kupić domenę Gruba_kopalnia_sztolnia czy jakąkolwiek inną.
    Znak towarowy GKS KATOWICE jest zastrzeżony.

  • 20. Data: 2008-08-05 19:09:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Trudno, mógł kupić domenę Gruba_kopalnia_sztolnia czy jakąkolwiek inną.
    > Znak towarowy GKS KATOWICE jest zastrzeżony.

    Tylko on nie ma GKS KATOWICE tylko samo GKS - tyle że w domenie katowickiej.