  • 11. Data: 2005-06-22 19:49:25
    Temat: Re: prawo autorskie a wzory i definicje matematyczne
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl>

    witek napisał(a):

    > to cytuj.
    > twoja praca jest o czymś, więc ta reszta będzie twoja.
    > Po za tym czemu ty się martwisz, powiedz o tym promotorowi.
    > OD tego macie prawników na uczelni, że wydali opinie na temat co ci
    > wolno, a co nie.
    oj na mojej uczelni to prawników raczej nie ma... chociaż może sie myle.

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 12. Data: 2005-06-23 02:13:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Tałajczyk wrote:

    > oj na mojej uczelni to prawników raczej nie ma... chociaż może sie myle.

    to problem promotora nie twój, od tego go masz.

  • 13. Data: 2005-06-23 10:35:09
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-22 10:59 Marcin Tałajczyk napisał(a):

    > Tylo ze musiałbym cytować co chwile bo część mojej pracy jest
    > teoretyczna (nasycenie wzorami i definicjami jest dość duże).

    I bardzo dobrze. Widać, że się zapoznałeś z literaturą. Dostaniesz tylko
    punkty za to i nie będziesz się bał, że gdzieś wstawisz złe słowo i cały
    sens się zmieni. Poza tym ryzykujesz zarzutem "a Iksiński w swojej
    książce podał bardzo zwięzłą definicję, a tutaj to się łatwo pogubić,
    nie czytał pan Iksińskiego?".
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/