-
1. Data: 2003-07-09 12:19:25
Temat: prawo a udzielana gwarancja
Od: "..:: PiOtR ::.." <m...@a...pl>
Witam.
Chcialbym sie poradzic kogos w sprawie relaizacji reklamacji przez sklep
komputerowy.
Uszkodzil mi sie dysk twardy na gwarancji, po 2 tygodniach otrzymalem nowy,
z nowa gwarancja. Jak sie okazalo i ten byl popsuty, wiec go znow oddalem.
Teraz czekam juz w sumie 3 tydzien i nic w sparwie nie wiadomo. Czy w tej
sprawie mozna cos zrobic? Czy powinienem tyle czekac? Mam prawo zwrotu
pieniedzy? Zadania nowego dysku 'od reki'?
Bardzo prosilbym o pomoc.
Piotrek.
-
2. Data: 2003-07-09 22:43:08
Temat: Re: prawo a udzielana gwarancja
Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>
www.prokura.pl
Użytkownik "..:: PiOtR ::.." <m...@a...pl> napisał w wiadomości
news:beh18l$pt4$1@tkdami.net...
> Witam.
> Chcialbym sie poradzic kogos w sprawie relaizacji reklamacji przez sklep
> komputerowy.
> Uszkodzil mi sie dysk twardy na gwarancji, po 2 tygodniach otrzymalem
nowy,
> z nowa gwarancja. Jak sie okazalo i ten byl popsuty, wiec go znow oddalem.
> Teraz czekam juz w sumie 3 tydzien i nic w sparwie nie wiadomo. Czy w tej
> sprawie mozna cos zrobic? Czy powinienem tyle czekac? Mam prawo zwrotu
> pieniedzy? Zadania nowego dysku 'od reki'?
> Bardzo prosilbym o pomoc.
> Piotrek.
>
>