  • 1. Data: 2003-03-26 22:14:03
    Temat: prawo a terroryzm
    Od: "smoczydlo" <s...@o...pl>

    wiem, ze nie ma w tej chwili przepisow karnych dotyczacych bezposrednio
    terroryzmu, ale czy sa prowadzone prace nad takowymi? czy jest w polsce cos
    takiego jak "prawna definicja terroryzmu"?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-26 22:27:53
    Temat: Re: prawo a terroryzm
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "smoczydlo" <s...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    cos
    > takiego jak "prawna definicja terroryzmu"?

    Sa przepisy. Czy one "bezposrednio" terroryzmu dotycza, to inna kwestia.
    Czesciowo na pewno tak, np. art. 258 kk - udzial w zwiazku majacym na celu
    popelnianie przestepstw. Organizacje terrorystyczne raczej zawsze maja na
    celu popelnianie zamachow terrorystycznych, czyli przestepstw.
    Np.przestepstwa z rozdzialu XX kk.

    pozdr
    Przemek