  • 1. Data: 2004-12-01 05:25:15
    Temat: prawo a sprawiedliwosc
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Chciałbym wyrazić swoje oburzenie ciągłym obrażaniem mnie w tej grupie
    dyskusyjnej, wyzywaniem, pomawianiem, imputowaniem nieprawdy, straszeniem
    donosami do władz mojej uczelni. Chamstwo z jakim spotykam się w tej grupie
    jest rzadko spotykane w Internecie - sieci bądź co bądź utworzonej głównie
    do wymiany informacji naukowej, a nie dla prawników, którzy nie uznają
    sprawiedliwości.

    Jednocześnie chciałbym wyrazić zaniepokojenie tym, że młodzi ludzie którzy
    mnie tutaj obrażają, jak się domyślam z wypowiedzi młodzi prawnicy, studenci
    innych kierunków jak pan Osiecki z Krakowa, lub przyszli prawnicy całkowicie
    oddzielają pojęcia prawa i sprawiedliwości.

    Może prawnicy i ludzie, dla których obce jest pojęcie sprawiedliwości prawa
    utworzą sobie grupę:
    faszystowskie.niemcy.prawo.silniejeszego.chama.bez.s
    prawiedliwosci
    lub
    stalinowska.rosja.prawo.silniejeszego.chama.bez.spra
    wiedliwosci
    ale nie
    pl.soc.prawo
    Polskie prawo powinno być sprawiedliwe w odróżnieniu do prawa obowiązującego
    w reżimach faszystowskim i komunistycznym.

    Wyrażam swoje zaniepokojenie również cenzurą i usuwaniem z serwerów
    wiadomości zawierających hiperłącza do np. takich stron jak:
    http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    na której opisano nadużywanie władzy przez policję w Polsce, oraz przebieg
    procesu w sądzie, w czasie którego wyśmiewano się z ofiary tak okrutnego
    mordu, za przyzwoleniem prowadzących sprawę prawników. Opisano tam ogromna
    niesprawiedliwość jaka nas na codzień otacza również w dzisiejszych czasach.

    Jako jeden z obywateli tego kraju nie mogę przejść obok tego obojętnie, tym
    bardziej że tak niedawno bardzo niesprawiedliwie potraktowano w katowickim
    sądzie moją żonę w sprawie przywrócenia jej do pracy, po tym gdy została
    zwolniona w okresie leczenia powypadkowego, będąc na L4. Żona wciąż cierpi i
    choruje po wypadku jaki miał miejsce na delegacji, spowodowanym przez
    kierowcę firmy, który nadal pracował jako kierowca w tej samej firmie.

    Nie mogę też patrzeć obojętnie, kiedy policjanci pozbawiają życia niewinnych
    ludzi, niewinnej młodzieży, a prawnicy z tej grupy wyśmiewają się z ofiar,
    ze mnie, imputują bezpodstawnie chorobę psychiczną, ubliżają, wyzywają
    zamiast zastanowić się nad powagą tego problemu i podjąć odpowiednie
    działania aby zapobiec pozbawianiu życia niewinnych, młodych często ludzi
    przez policjantów, którzy nie powinni pracować w policji. Wręcz odwrotnie
    próbują za wszelką cenę bronić policjantów, którzy strzelają do niewinnych
    ludzi, podobnie jak bronili w przeszłości policjantów, którzy tak okrutnie
    zamordowali księdza za mówienie prawdy, co jest opisane na stronie
    internetowej, do której hiperłącze znajduje się powyżej.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-12-01 05:46:00
    Temat: Re: prawo a sprawiedliwosc
    Od: "Bartek J." <j...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > którzy nie uznają
    > sprawiedliwości.

    Czlowieeeeku... sprawiedliwosci to ty sie nie doczekasz nigdy :)
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 3. Data: 2004-12-01 05:48:28
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. śro 1. grudnia 2004 06:25 Grzegorz Kruk, Ph.D. nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > a nie dla prawników, którzy nie
    > uznają sprawiedliwości.

    czy mozesz definiowac pojecie "sprawiedliwosc"

    pozdrawiam

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 4. Data: 2004-12-01 08:40:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > lub przyszli prawnicy całkowicie oddzielają pojęcia prawa i sprawiedliwości.

    wiesz co... z prawem to ja mam tyle wspolnego ze czasem czytam papierki
    jakie mi podsuwaja rozni ludzie do podpisu, a sprawiedliwosc wedle mnie
    to ma z tym taki zwiazek, jak zupa pomidorowa z lyzka.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-12-01 08:45:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    prawiedliwosci
    > lub
    > stalinowska.rosja.prawo.silniejeszego.chama.bez.spra

    Załóż sobie kmiotku swoją grupę i tam możesz do woli dyrdymały pisać.
    Tutaj jak widzisz nie znoszą popaprańców.

    Leszek

  • 6. Data: 2004-12-01 08:57:19
    Od: "halley" <w...@o...pl>

    polska to jeden wielki przekręt, proponuje wyjechac za granice.

    --
    halley

  • 7. Data: 2004-12-01 09:38:41
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/1/2004 6:48 AM, stern wrote:
    > A.D. śro 1. grudnia 2004 06:25 Grzegorz Kruk, Ph.D. nie bacząc na śmiech i
    > drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > czy mozesz definiowac pojecie "sprawiedliwosc"

    Mam nadzieję, że nie sugerujesz całkowicie abstrakcyjnego i
    nieokreślonego charakteru tego pojęcia, a co za tym idzie nieistnienie
    czegoś, co jest niedefiniowalne.

    Poglądowy opis można znaleźć bez wiekszego problemu.

    np.:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawiedliwo%C5%9B%C4%8
    7

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-12-01 10:53:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 06:48:28 +0100, stern <s...@p...net.pl> napisał:

    > A.D. śro 1. grudnia 2004 06:25 Grzegorz Kruk, Ph.D. nie bacząc na śmiech
    > drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > czy mozesz definiowac pojecie "sprawiedliwosc"

    Ja to zrobię: "Sprawiedliwośc jest wtedy, gdy sądy, nie oglądając się na
    to co zapisano w ustawie, wydają taki wyrok jaki pan doktor fizyki uważa
    za właściwy."

    Jak zamieniesz "Doktor fizyki" na "Fuehrer" otrzymasz definicję
    sprawiedliwości narodowosocjalistycznej, zapisanej w kodeksie karnym III
    Rzeszy :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 9. Data: 2004-12-01 14:06:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Załóż sobie kmiotku swoją grupę i tam możesz do woli dyrdymały pisać.
    > Tutaj jak widzisz nie znoszą popaprańców.
    >
    > Leszek

    Pan widać jest jakimś wyjątkowym chamem.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-12-01 14:09:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "halley" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polska to jeden wielki przekręt, proponuje wyjechac za granice.
    > --
    > halley

    To nie jest zbyt dobry pomysł, chociaż wart zastanowienia. No i nie jest to
    wyjście z trudnej sytuacji w jakiej niewątpliwie znajduje się Polska i
    Polacy.
    Jeżeli wszyscy wyjadą to kto tu będzie mieszkał? Rosjanie czy obywatele
    Izraela? Jak pan myśli?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.