  • 1. Data: 2007-09-23 09:30:02
    Temat: prawnik-kancelaria prawo telekomunikacyjne
    Od: <a...@g...pl>

    Bede zakladal mala firme /spolke/ telekomunikacyjna /lokalny ISP/
    Czy ktos moglby mi polecic kancelarie/prawnika ktory w zaleznosci
    od potrzeb bedzie sie zajmowal sie sprawami takiej spolki z
    poludniowych okolic warszawy /ursynow-piaseczno-ochota/ ?
    Szukalem w necie i prawie kazda kancelaria ma w ofercie prawo
    telekomunikacyjne wsrod calej listy, a ja szukam osoby faktycznie
    znajacej sie na prawie telekomunikacyjnym /milo by bylo takze
    prawo spolek/ i jego aspektach a nie takiej ktora cos tam wie
    lub przeczyta.
    Prosze o informacje tu lub na poczte a...@g...pl

  • 2. Data: 2007-09-23 20:13:53
    Temat: Re: prawnik-kancelaria prawo telekomunikacyjne
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Moze zajmij sie czyms o czym masz pojecie w stylu handel marchewka na
    bazarze.
    Z towjego postu wnioskuje ze masz za duzo kasy i nie wiesz co z naia zrobic
    a telekomunikacja to ciezki kawalek chcleba i powinni pracowac w niej
    specjalisci a jesli zatrudnisz specjalistow to kazdy kto ma pojecie o
    telekomunikacji zna podstawowe akty prawne
    .Jesli to bedzie ISP dla 200-300 osob to nie zarobisz nawet na pracownikow a
    ty pytasz o biuro prawne?

  • 3. Data: 2007-09-23 20:53:54
    Od: "Sanctum Officium" <b...@a...pl>

    <a...@g...pl> wrote in message news:fd5bmv$1p9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > znajacej sie na prawie telekomunikacyjnym /milo by bylo takze
    > prawo spolek/ i jego aspektach a nie takiej ktora cos tam wie

    Daruj sobie i wsadź pieniądze w coś innego. Te dziadowskie sieci blokowe i
    osiedlowe padają jedna a drugą. Za kilka lat nie bedzie już ani jednej. Na
    rynku zostaną duzi operatorzy telewizji kablowych i duzi operatorzy
    telekomunikacyjni jak TP czy Netia. Te lamerskie sieci blokowe i osiedlowe
    budowane na najtańszych kablach no-name, switchach i routerach po kilkaset
    złotych ze sklepu komputerowego są gie warte, mają permanentne awarie i nie
    mają szans przetrwania. Daruj sobie to, szkoda kasy na taki biznes. Nie
    zdobędziesz klientów i zwiniesz żagle za 1-3 lat z olbrzymią stratą. Takie
    moje zdanie w tym temacie.

    MK

  • 4. Data: 2007-09-24 08:00:59
    Od: <a...@g...pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...null> napisał w wiadomości
    > Moze zajmij sie czyms o czym masz pojecie w stylu handel marchewka na
    > bazarze.
    wiesz - jak masz o tym pojecie to nie znaczy ze ja tez mam....

> [...]
    > niej specjalisci a jesli zatrudnisz specjalistow to kazdy kto ma pojecie o
    > telekomunikacji zna podstawowe akty prawne
    specjalista jak sama nazwa wskazuje jest specjalista w swojej dziedzinie i
    jak
    mam specjalistow do routerow to niekoniecznie oni sie znaja na prawnych
    aspektach umow z klientami
    a na prawnika - fakt nie bedzie mnie stac na zatrudnienie na etat ale "z
    doskoku"
    do oceny umow, rozwiania watpliwosci roznych aspektow to mysle ze mi
    starczy.
    umowe np abonencka mozna przygotowac raz a potem ja tylko powielam
    nieprawdaz? podobnie jak regulamin

    > .Jesli to bedzie ISP dla 200-300 osob to nie zarobisz nawet na pracownikow
    > a ty pytasz o biuro prawne?

    tu bym polemizowal, nie bedzie to osiedlowka z klientami po 20 zl, mam
    mozliwosc przejecia sieci w rodzinie od osoby ktora i tak wiecej siedzi w
    anglii
    niz tu i znam ta siec. siec obsluguje klientow z abonamentami od 100 do 8000
    zl
    i sa to stali klienci mimo wszechobecnych neostrad itp Poza netem firma
    ma takze lacza PRI telekomunikacyjne z 5 cyfrowym wolumenem ruchu

  • 5. Data: 2007-09-24 08:08:45
    Od: <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdobędziesz klientów i zwiniesz żagle za 1-3 lat z olbrzymią stratą. Takie

    jak napisalem w poscie wyzej - nie jest to typowa osiedlowka i prawnika
    szukam z "doskoku" do umow i rozwiazywania jakis ewentualnych niejasnosci
    siec jest juz zbudowana i dziala i nie wiem czy sprzet cisco mozna nazwac
    lamerskim bo w zasadzie w sieci to tylko cisco i 3com jest
    a duza siec nie daje w wiekszosci przypadkow uslug czy atmosfery jaka
    daje siec mala i mowie tu o specyficznej grupie odbiorcow a nie o osiedlowce
    i jakos ci klienci sa stali od lat mimo bedacej w zasiegu netii, neostrady
    czy
    innych operatorow