  • 21. Data: 2005-12-09 18:03:18
    Temat: Re: prawnicy buce
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:Uvimf.7$Y2.4@trndny04,
    niejaki(a): szyderca z adresu <p...@d...net> napisal(a):

    > Chyba ze przyjmiemy, ze brak informacji prasowych o pijanych burakach
    > policyjnych odzwierciedla brak pijakow. Tak jak brak informacji o
    > oszustwach policyjnych z L4 swiadczy o nieistnieniu oszustw.

    ale jestes snopek , nawet nie wiesz czego te L4 dotycza, przeczytaj ustawe o
    policji to moze sie dowiesz i nie bedziesz powtarzal glupot wymyslanych
    przez niektórych dziennikarzy i wlasnie niedouczonych polityków, którzy cos
    ostatnio cichutko o tych zwolnieniach zapominaja.Powiem ci tylko ,ze do tych
    zwolnien wliczane sa te na które policjnci poszli po kolejnej demonstracji
    /która sprowokowaly glupie decyzje sejmu lub rzadu albo nieudolene decyzje
    rzadu / i ci którzy ukonczyli 30 lat pracy i odchodza na emeryture lub
    rente bo kolejny minister prowdzi kolejna reorganizacje.

    barakuda

  • 22. Data: 2005-12-09 18:24:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "szyderca" <p...@d...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    Jak

    > Proste. Zielone = jedziesz, czerwone = stoisz.

    To jest zasada odczytywania tych ustawien. Ja pytam o ustawe mówiaca,
    kiedy wyswietlac zielone, a kiedy czerwone? Bo inaczej bez
    upowaznienia ustawy mozesz posla zatrzymac durnym mechanizmem.

    > Tak samo jest z immunitetem. Jest immunitet = burak nie ma prawa
    dotknac
    > posla ani dyplomaty.

    Alez by zbadac trzezwosc, to nie trzeba nikogo dotykac. Zdecydowana
    wiekszosc cywilizowanych osób po prostu bez dotykania dmucha i
    odjezdza po kilku minutach.

    > Z tym, ze jest to niewykonalne w przypadku odmowy. Koniec sprawy.
    BUrka
    > co najwyzej moze prosic posla albo dyplomate.

    Wcale zadna ustawa tego nie zabrania. Tylko instrukcja.

    > Durne argumentowanie na poziomie milicjanta z drogowki. Immunitet
    > dotyczy absulutnej nietykalnosci. Zadnej interpretacji, rozszerzenia
    czy
    > zwezenia nie da sie zastosowac.
    > Nie bo zabrania tego ustawa. Uchylic ustawe moze tylko sejm. Chyba
    ze w
    > panstwie prawa...

    Mozesz podac jaka to ustawa tego zabrania? Tylko konkretnie.

    > I wlasnie dlatego naglasniane sprawy zawsze dotycza poslow bedacych
    > opozycji do rzadzacych. Choc statystycznie jest to malo
    prawdopodobne.

    Co Ty nie powiesz. Przypomnij mi, iluz to poslów opozycji w
    poprzedniej kadencji naglosniono. Bo ja przypominam sobie dwóch akurat
    z ugrupowania rzadzacego.

    > Oczywiscie, tylko nie mozna tego robic nielegalnymi metodami panstwa
    > policyjnego. Wracamy do pytania, ilu poslow prowadzilo pod wplywem w
    > ostatnim roku? A ilu policjantow

    Ale przelicz to na ilosc potencjalnych sprawców. Z glowy przypominam
    sobie dwóch poslów, wiec wychodzi na to, ze prawdopodobienstwo wynosi
    conajmniej okolo 0,5%. By policjanci taka skutecznosc osiagneli, to
    musialo by ich byc 500. Tylu na pewno nie bylo. Za to posów na pewno
    bylo wiecej, tylko nie pam,ietam, bo sie tym jakos specjalnie nie
    zajmuje.

    Pomijam fakt, ze w wypadku poslów których badaniu poddawac nie wolno,
    to czarna liczba bedzie bez porównania wieksza, niz w wypadku
    policjantów.

  • 23. Data: 2005-12-09 18:25:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Prawo powinno dostosowywac sie do rzeczywistosci. Skoro w Polsce
    > immunitet czesto chroni od jazdy po pijaku a plaga pijanych poslow,
    > sedziow czy innych jest zmora wszystkich - to nalezy temu przeciwdzailac
    > i niech poslowie sedziowie nie beda nietykalni jesli chodzi o kontrole
    > alkomatem.

    W istocie rzeczy nie trzeba nic mieszać w ustawach - wystarczy zastosować:
    - art. 80 par. 1 usp "sędzia nie może być zatrzymany ani pociągnięty do
    odpowiedzialności karnej bez zezwolenia właściwego sądu dyscyplinarnego.
    Nie dotyczy to zatrzymania w razie ujęcia sędziego na gorącym uczynku
    przestępstwa, jeżeli zatrzymanie jest niezbędne do zapewnienia
    prawidłowego toku postępowania. Do czasu wydania uchwały zezwalającej na
    pociągnięcie sędziego do odpowiedzialności karnej wolno podejmować tylko
    czynności niecierpiące zwłoki" - zatrzymanie pod wpływem alkoholu jest
    zatrzymaniem na gorącym uczynku.
    - art. 10 par. 1 ustawy o posłach i senatorach "Poseł lub senator nie
    może być zatrzymany lub aresztowany bez zgody Sejmu lub Senatu, z
    wyjątkiem ujęcia go na gorącym uczynku przestępstwa i jeżeli jego
    zatrzymanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowego toku
    postępowania" - analogicznie jak przy sędziach.

    Ale Dorn i politycy o tym nie wiedzą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 24. Data: 2005-12-09 18:37:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W taki ze poslowi na bani jest trudno zachowac to w tajemnicy, a
    burakom
    > latwiej. Zwlaszcza kiedy chelja w grupie i na sluzbie.

    Zwlaszcza, ze posla obecnie przebadac nie mozna, a policjanta tak.
    Ciekawe wnioski wyciagasz.

    > Tak ssamo jak opisywaly policyjne oszustwa z L4.

    Jak na razie, to zadnego oszustwa z L4 nie ujawniono. No chyba, ze u
    Was w Ameryce cos tam w prasie pisza, to sie nie wypowiadam. Jakis
    geniusz zauwazyl, ze policjanci czesciej choruja niz inni. Czy to
    oszustwo, to na razie nikt nie dowiódl. Mimo wszystko praca policjanta
    powoduje, ze jest bardziej narazony na choroby, niz posel siedzacy
    sobie w chronionym i ogrzewanym budynku. Zupelnie Twojej argumentacji
    nie pojmuje. No i co to ma wspólnego z jazda po pijanemu, to juz nie
    wiem.

    Poza tym, jesli masz dostep do polskiej telewizji w tej odleglej
    Ameryce, to rzuc okiem na obrady sejmu. Policjanci, to chociaz
    zwolnienia lekarskie przynosza. Jak sa obrady sejmu, to jesli z 465
    poslów siedzi na sali kilkunastu, to rekord. Po co im kombinowac?

    > Jak narazie, media
    > "ujawniaja" poslow opozycyjnych i zawsze po zawiadomieniu przez
    burakow,
    > mimo ze procedura raportowania zdarzen nie przewiduje
    natychmiastowych
    > telefonow do redakcji.

    A wiesz która partia w poprzedniej kadencji byla rzadzaca, a która w
    opozycji? Bo wydaje mi sie, ze chyba nie.

    > Przepraszam, "bylo" czy "media podawaly ze bylo"? Bo to jest duza
    > roznica. Oszustw L4 w ogole nie bylo.

    Rozwin te mysl, bo Cie nie rozumiem.

    > I z pewnoscia ma to zrobic inny buc na bance.

    Tak. Oczywiscie. U nas, to trzezwych policjantów w ogóle ne ma. Chleja
    wszyscy na umór i leza po rowach. Jak wrócisz na ziemie, to daj znac.

    > Burakiem jest kazdy kto stawia sie ponad prawem.

    I cos dalej napiszesz, czy to juz wszystko? Bo nie wiem, jak mam te
    definicje skomentowac.

    > Nie koniecznie. Pare miesiecy temu ustalano promile miesiace po
    > zobaczeniu opozycyjnego posla na imprezie, choc nie bylo
    uzasadnionych
    > podejrzen ze w ogole prowadzil po pijanemu.

    Po pierwsze ne po miesiacach. po drugie podejrzenia byc musialy, skoro
    ustalano. po tzrecie, jakby sie poddal bezposrednio badaniu, to by nie
    trzeba bylo kombinowac.

    Wlasnie mi trzeci przypadek przypomniales. Wiec teraz
    parwdopodobienstwo pijanego posla wzroslo do 0,65%, czyli juz dla
    równowagi trzeba by bylo 650 policjantów na bani.

  • 25. Data: 2005-12-09 19:45:20
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Ale Dorn i politycy o tym nie wiedzą.

    Smutek. Kogo mysmy wybrali :( I czemu kogo by nie wybrac to si enie
    zna...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 26. Data: 2005-12-10 09:32:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak na razie, to zadnego oszustwa z L4 nie ujawniono.

    Masz nadzieje na przekonanie swira do czegokolwiek?? Toz to przemus II czyli
    beton ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2005-12-10 11:45:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > Masz nadzieje na przekonanie swira do czegokolwiek?? Toz to przemus
    II czyli
    > beton ;))

    To jest caly czas ta samam osoba. Tylko gosc albo faktycznie ze stanów
    zaczal pisac, albo sie tam za proxy chowa. Czekam co z tego wyniknie.
    :-) Dokad nie bluzga, to po prostu traktuje go jako nieszkodliwego o
    odmiennych pogladach.

  • 28. Data: 2005-12-10 18:04:55
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    > Dorn: posłowie będą musieli dmuchać w balonik
    > PAP

    jak to jest z tym cytowaniem, mozna czy nie mozna? A gdyby artykul byl z
    Rzepy, badz GW, ktore po paru dniach przenosza teksty do platnego archiwum?
    --
    Olleo

  • 29. Data: 2005-12-12 06:20:11
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    W koncu jakies madre posuniecie. Jazda po pijaku nie jest niezbedna do
    wykonywania funkcji posla
    Magda