  • 61. Data: 2024-08-25 13:27:26
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 11:30, J.F pisze:
    > Tylko to sa nadgodziny. Albo jak kto woli - na szukanie motocykli nie
    > ma czasu/wolnych ludzi.

    Spróbuję Ci przybliżyć problem. O ile zaginiony motocykl Shreka była dla
    Shreka jedynym motocyklem, który mu skradziony i ważną dla niego sprawą
    życiową. Poruszył w tej sprawie Internet, zainteresował Policję.
    Zaangażował kolegów z osiedla. O tyle dla Policji, to jedna z wielu
    spraw. Takich i podobnych spraw bardzo ważnych dla innych osób
    równolegle dzieje się wiele, a zasoby ludzkie nie są nieprzebrane.
    Trzeba jakoś tym zarządzać.

    Shrek od samego początku pajacował, jaka to Policja jest nieudolna.
    Wersje, to zmieniał - z tego co pamiętam - kilka razy. Największa dla
    nie go porażką było to, że znaleźli ten motocykl. On już na etapie
    wchodzenia do Komendy pisał, jacy są nieudolni. Jak strasznie nie lubi
    go miejscowy dzielnicowy - pewnie ma swoje powody i nawet mu się nie
    dziwię w sumie.

    To, ze Shrek robiąc wszystko, co tylko w jego mocy, by Policji utrudnić
    znalezienie motocykla poniósł porażkę, bo motor ukradła nie mafia
    motocyklowa, a kilku lokalnych zbieraczy złomu powoduje u niego do
    chwili obecnej dyskomfort psychiczny, który rekompensuje sobie
    wypisywaniem głupot na tym forum.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2024-08-25 13:37:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tak, i na ratownictwo morskie, oraz brud w restauracjach. Zajmują się
    > tym po prostu inne służby. Już Ci pisałem, że gdybyś choć raz
    (...)
    > akurat takie poszukiwania terenowe prowadzi Straż Pożarna. Uczestniczą w
    > nich policjanci i mają tam zadania do wykonania,

    Więc czego znowu nie rozumiesz?

    > a czasem po prostu
    > pomagają, ale to nadal działania Straży.
    >
    > Dobrze by było, jakbyś się po prostu powstrzymał od komentowania
    > negatywnego, czy krytykowania rzeczy, o których nie masz zielonego pojęcia.

    Przestań bredzić.

    https://www.policja.pl/pol/kgp/biuro-kryminalne/doku
    menty/poszukiwani/4649,Poszukiwanie-osob-zaginionych
    .html

    "Jakie czynności podejmuje policja po otrzymaniu informacji o zaginięciu
    osoby?"
    (...)
    "- dokonuje penetracji terenu ostatniego miejsca pobytu osoby
    zaginionej z wykorzystaniem środków technicznych, psów policyjnych,
    podmiotów pozapolicyjnych (płetwonurkowie, strażacy itp.),"

    Twierdzisz, że siedzą dupami na trawie i tylko pokazują palcem podmiotom
    "pozapolicyjnym" co mają robić? Takie kierowniki od myślenia, stworzeni
    do wyższych celów, a do fizolskiej roboty mają plebs ze straży pożarnej?
    Tak to się u was robi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 63. Data: 2024-08-25 14:12:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Skąd takie "mądrości"? Jakby była podejrzanym, to może odmówić składania
    > wyjaśnień albo odpowiedzi na jakieś pytania.

    Naprawdę pytasz o ten kraj, w którym na pstryknięcie palca ze świadka
    stajesz się podejrzanym, a w przypadku braku dowodów trafiasz
    profilaktycznie na kilka lat do aresztu?

    > Ale nic nie wskazuje na to,
    > by w tym postępowaniu zachodziły nawet takie przypuszczenia.

    Sprawa jest rozwojowa, jeszcze wiele może się zdarzyć.

  • 64. Data: 2024-08-25 14:16:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 13:37, Kviat pisze:
> [...]
    > "pozapolicyjnym" co mają robić? Takie kierowniki od myślenia, stworzeni
    > do wyższych celów, a do fizolskiej roboty mają plebs ze straży pożarnej?

    Twierdzę, że już tradycyjnie, zrozumiałeś tylko pierwsze zdanie z
    zacytowanego przez samego siebie tekstu. Niestety w tym wypadku
    skończyło się to na pytajniku. Nie dotarło do Ciebie słowo
    "pozapolicyjnych", albo go nie rozumiesz.

    Już Ci pisałem, jak są szkolone psy policyjne. Jeśli mamy zaginionego,
    który niedawno wyszedł z domu, to pies policyjny podejmie jego trop.
    Podkreślam, że PIES, a nie psy, bowiem nie słyszałem o taktyce tropienia
    sforą - ale nie znam się akurat na tym, a Ty widać jesteś wybitnym
    specjalistą w tym zakreasie. Ale to można zrobić do kilku godzin.

    Można oczywiście użyć wielu psów policyjnych i pospacerować z nimi. Może
    oszczekają kogoś w krzakach i może to akurat będzie pokrzywdzony, ale
    nie są do tego szkolone.

    Weź następnym razem analizuj po jednym zdaniu, to w kolejnym poście
    akurat trafisz na właściwe. Ułomność, to ułomność i trzeba jakoś z tym
    walczyć, a nie zawracać d...y ogółowi.

    Co do tego, co ja twierdzę, to kategorycznie twierdzę, że kolejny raz
    strugasz z siebie debila. Nie rozumiesz zagadnienia. nie masz o nim
    zielonego pojęcia. Nawet nei starasz sie zrozumieć, tylko wymyślasz
    sobie, co też ja twierdzę i to krytykujesz. Bo wyrywanie z kontekstu
    zdań wymaga znajomości kontekstu.

    Nie, Policja nie jest tu od pokazywania palcem i siedzenia na trawie,
    tylko przy takich poszukiwaniach jest masa rzeczy do zrobienia, których
    strażak nie zrobi, a z kolei policjant nie ma ani ku temu sprzętu, ani
    przeszkolenia, by przeszukiwać teren. Dlatego, o ile nie zachodzą jakieś
    szczególne przyczyny, to każdy robi swoje. Przeszukanie trenu wzdłuż
    autostrady akurat nie jest domeną Policji, chyba, ze nie było to
    poszukiwanie zaginionej - jak podejrzewam. I nawet nie chce mi się
    pisać, co robi Policja, bo już na tym forum kilka razy był oto
    wałkowane, więc gdybyś był zdolny do zrozumienia tego, to być już dawno
    zrozumiał.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2024-08-25 14:24:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 14:12, nadir pisze:

    > Naprawdę pytasz o ten kraj, w którym na pstryknięcie palca ze świadka
    > stajesz się podejrzanym, a w przypadku braku dowodów trafiasz
    > profilaktycznie na kilka lat do aresztu?

    Więzienia pełne są niewinnych, a ulice morderców.

    > Sprawa jest rozwojowa, jeszcze wiele może się zdarzyć.

    Zapewne, ale mamy to, co mamy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2024-08-25 14:35:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > skończyło się to na pytajniku. Nie dotarło do Ciebie słowo
    > "pozapolicyjnych", albo go nie rozumiesz.

    Dziecko drogie... "z wykorzystaniem".
    Z tego nijak nie wynika, że policja ma siedzieć na dupie i wysługiwać
    się strażą pożarną.
    No chyba, że ty masz inne doświadczenia (co mnie nie dziwi po tym co tu
    od lat wypisujesz), ale to jest patologia.

    > Już Ci pisałem, jak są szkolone psy policyjne.

    LOL

    A ja już ci pisałem, że obywatele płacą policji za robotę, a nie za
    wymyślanie głupot, czego to się nie da zrobić żeby nic nie robić, bo nie
    ma sensu robić, bo się nie da zrobić.
    I tradycyjnie znowu nie zrozumiałeś o czym jest mowa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2024-08-25 14:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty po prostu nie rozumiesz meritum sprawy, a chcąc "błysnąć elokwencją"
    > wymyślasz, co ja myślę, a potem ofiarnie to zwalczasz. W wypadku AED
    > problemem nie było to - że Ci przypomnę - czy jest sens używania AED,
    > czy nie

    Ponieważ minęło parę lat a ty dalej nie potrafisz się przyznać że wiedzę
    o defibrylatorach czeprpałeś z fimów i seriali to przypomnę:

    Problemem było to że twierdziłeś że AED nie używa się dopóki pikawa
    definytywnie nie stanie, co jest zgodne z wiedzą serialową, ale niestety
    zupełnie sprzeczne z rzeczywistością - defibrylatora użwa się dopóki
    serce nierównomiernie ale jednak pracuje - podpięcie AED do stojącego
    serca skończy się hjedynie zaleceniem prowadzenia masażu serca. Ponieważ
    twoje twierdzenie było po prostu głupie ie niebezpieczne to je
    sprostowałem. Wtedy zacząleś odpierdalać jakieś niestworzone historie i
    dalej twierdziłeś że nie podpina się AED to pikajcych i nawet obsypywany
    źródełkami jak działa AED po latach nie potrwafisz przyznać się do
    głupiego błędu (w którym kiedyś pod wpływem seriali również ja byłem).

    > Miło, że choć zapamiętałeś, czemu odradzałem na tym etapie słuchanie w
    > charakterze świadka uczestnika zaboru motocykla. Postrzegam to za swój
    > sukces dydaktyczny. Jeszcze kilka lat i może zrozumiesz czemu, gdyby
    > sprawcy się zorientowali, że ktoś szuka tego złomu, to byś go w życiu
    > nie odzyskał.

    Przecież kurwa wiedzieli, bo ja z tym świadkiem rozmawiałem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2024-08-25 14:49:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 11:30, J.F pisze:

    > Tylko to sa nadgodziny. Albo jak kto woli - na szukanie motocykli nie
    > ma czasu/wolnych ludzi.

    Z policja jest problem że oni zawsze nie mają czasu. A prawda jest taka
    że na policji spędziłem w sprawie moto póltorej dniówki ale nikt z tych
    policjantów moto nie szukał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2024-08-25 14:52:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek od samego początku pajacował, jaka to Policja jest nieudolna.
    > Wersje, to zmieniał - z tego co pamiętam - kilka razy.

    Chuja pamiętasz...

    > Największa dla
    > nie go porażką było to, że znaleźli ten motocykl.

    LOL. Znaleźli;)

    > On już na etapie
    > wchodzenia do Komendy pisał, jacy są nieudolni.

    A konkretnie wychodzenia.
    > To, ze Shrek robiąc wszystko, co tylko w jego mocy

    Wrzucając post na grupę i przejechał się gdzie mu powiedzieli:P

> [...]
    > motocyklowa, a kilku lokalnych zbieraczy złomu powoduje u niego do
    > chwili obecnej dyskomfort psychiczny, który rekompensuje sobie

    Największy problem z tym że szrek znalazł swoje moto... masz właśnie
    ty:P Nikt inny chyba nie ma z tym żadnego problemu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2024-08-25 17:46:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 14:35, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie... "z wykorzystaniem".
    > Z tego nijak nie wynika, że policja ma siedzieć na dupie i wysługiwać
    > się strażą pożarną.

    To samo Ci napisałem. Nie wynika. Po prostu każdy robi to co umie i do
    czego ma sprzęt i przeszkolenie. Tylko nie wiem, czemu mnie przekonujesz
    do tego. Jak w instrukcji obsługi roweru napisali, ze koło się odkręca
    "z wykorzystaniem" klucza rowerowego, to nie znaczy, ze nie można
    multitoolem, zębami, czy scyzorykiem. Po prostu dedykowanym do tego jest
    klucz rowerowy. Ale to rozumieją dzieci w przedszkolu, a Ty chyba jesteś
    trochę starszy.

    Spróbuj ogarnąć, że takie poszukiwania zaginionego człowieka, to cały
    szereg różnych specjalistycznych czynności. A jeśli poszukiwania
    powiązane są z czynnościami procesowymi z uwagi na podejrzenie
    popełnienia przestępstwa, to sprawa się komplikuje w dwójnasób.
    Policjanci zajmują się wieloma różnymi rzeczami, ale użycie ich do
    przeszukiwania krzaków ma sens tylko wówczas, gdy nie ma wystarczających
    sił pozapolicyjnych do tego, a i jest na tylu policjantów, że są siły na
    robienie tego, co powinni i można część sił wydzielić do innych zadań.
    --
    (~) Robert Tomasik