  • 111. Data: 2024-08-27 14:03:21
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 06:31, Shrek pisze:

    > Twój poziom abstrakcji mnie przerasta...

    Mnie przeraża w pewnym sensie twoja odporność na oczywistą wiedzę. Weź
    kalkulator. Wpisz tam 7 x 8. Wyjdzie pewnie 56. Weź teraz zapytaj
    kalkulatora, czemu nie 64 - spróbuj, może pojmiesz, o czym pisze. No już
    prościej nie potrafię.

    > Mówi o lokalizacji telefonu przez centrum, które zostało zbudowane do
    > celów lokalizacji telefonów w razie potrzeby. Mówi dokładnie o czym
    > rozmawiamy.

    Czy w Andrychowie lokalizował centrum?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 112. Data: 2024-08-27 14:11:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Już pisałem, że tacy, jak Shrek, Kviat albo ostatnio Ty powinni mieć jakieś
    > specjalne oznakowania, żeby do nich podchodzić zgodnie z wszelkimi
    > procedurami.

    A ja ci już pisałem, że traktowanie obywateli zgodnie z prawem jest
    obowiązkiem policjanta. Wszystkich obywateli. A nie tylko tych oznakowanych.
    A jak ci się procedury nie podobają, to zmień pracę, bo to, że ci się
    nie podobają nijak nie zwalnia cię z obowiązku przestrzegania prawa.

    Dlaczego uważasz, że znakowanie obywateli, którzy (w/g ciebie) nie
    zasługują na normalne traktowanie (czyli zgodne z prawem) i skąd ci się
    to wzięło, to nawet nie chcę wnikać, bo normalni ludzie znają takie
    praktyki z podręczników historii i w życiu nie wpadliby na taki głupi
    pomysł.

    > Przykładowo, jak jedzie patrol, bo Cię biją, to patrol
    > najpierw ma znaleźć miejsce do parkowania, a potem powolnym krokiem, by
    > biegnąć nie potrącić dziecka na hulajnodze przyjść.

    Przykład z dupy, bo jak zwykle bredzisz.
    Zgodnie z prawem nie musi. A wręcz przeciwnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 113. Data: 2024-08-27 14:39:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 02:25, J.F pisze:
    > A ja jestem bardzo ciekaw dlaczego tak musi leżeć. Przy czym Natalka
    > leżała, kobieta pod Krakowem leżała, dziewczyna na bagnach mogła
    > siedzieć.

    Ja nie jestem uprawniony do napisania tego, bo musiałbym wyjaśnić, jak
    się to robi. Shrek poda link do wypowiedzi, że robi się inaczej i w cale
    mu ne przeszkadza, ze prelegent mówi o zupełnie innym zagadnieniu. Kviat
    napisze, że to bzdura. Ty być może być pojął - choć po ostatnich
    wypowiedziach wzmagają się moje obawy. Reszta czytaczy raczej powinna
    pojąć, z tym, że z automatu ta wiedza mogłaby posłużyć komuś do
    wymyślenia sposoby obejścia systemu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 114. Data: 2024-08-27 14:40:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 02:19, J.F pisze:
    > Pytanie tylko, czy ten tajemniczy terminal w Krakowie ma lepsze
    > możliwości, a Robert o tym nie wie, bo przyzwyczajony do wydruków
    > długo po fakcie.

    Tajemniczy terminal znajduje się u każdego dyżurnego na stanowisku
    kierowania.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 115. Data: 2024-08-27 14:41:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 02:30, J.F pisze:
    > Chcieli cos wypatrzyć na asfalcie?
    >
    > No to chyba własnie "poszukiwania śladów".
    > Nie osoby, nie zwłok.

    Krew? Zerwany łańcuszek? Ich pytaj, a nie mnie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 116. Data: 2024-08-27 14:43:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 02:03, Kviat pisze:
    > To ty nie wiesz, że poszukiwania, to nie tylko przeszukiwanie pobocza
    > autostrady?
    A to do mnie mieli niektórzy pretensje, że roweru w majtkach szukam.
    Tak. Oczywiście. Zwłoki tej kobiety mogły leżeć na jezdni autostrady i w
    celu upewnienia się, ze nie konieczne było jej zamknięcie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 117. Data: 2024-08-27 14:44:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 14:11, Kviat pisze:

> [...]
    > A jak ci się procedury nie podobają, to zmień pracę, bo to, że ci się
    > nie podobają nijak nie zwalnia cię z obowiązku przestrzegania prawa.

    Tak myślałem, ze i tak nie zrozumiesz. Jakby na Ciebie napadli, to
    dzwoniąc nei zapomnij wspomnieć, ze mają wyłącznie z kamerami przyjechać
    i radiowóz zostawić w miejscu w którym dopuszczalne jest parkowanie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 118. Data: 2024-08-27 15:26:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Tak myślałem, ze i tak nie zrozumiesz. Jakby na Ciebie napadli, to
    > dzwoniąc nei zapomnij wspomnieć, ze mają wyłącznie z kamerami przyjechać
    > i radiowóz zostawić w miejscu w którym dopuszczalne jest parkowanie.

    To się do was dopiero doerdolą, no chyba, że dacie radę wykazać, że z
    zawiadomienia/zgłoszenia nie wynikało, że sprawa pilna i jakie dobro
    zagrożone. Policja za specjanie nie ma warunków do odwalania "strajku
    włoskiego" przy interwencjach typu napad czy inne mordobicie.

    --
    Marcin

  • 119. Data: 2024-08-27 15:30:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Aug 2024 14:41:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Krew? Zerwany łańcuszek? Ich pytaj, a nie mnie.

    A co zwykle zleca prokurator, czy "prowadzący sprawę" w takich
    sytuacjach?

    A Ty co byś kazał szukać/szukał?
    Propozycje brzmią rozsądnie, tylko czy nie za późno?
    No cóż lepiej późno niż wcale.

    Przy okazji można się rozejrzec kawalek dalej w polu, czy ciało nie
    leży, ale do tego nie trzeba zamykać autostrady.

    A tymczasem ... szum medialny w okół sprawy rośnie, ale wygląda na to,
    że policja była na miejscu

    https://wydarzenia.interia.pl/dolnoslaskie/news-posz
    ukiwania-izabeli-parzyszek-niespodziewana-wiadomosc-
    od-c,nId,7759705

    Kierowcy nie było, mandatu nie było komu wystawić,
    samochód chyba zamknięty, zgłoszenia zaginięcia jeszcze nie było ...
    to pojechali dalej.

    Chyba, że to nie to auto, bo miejsce się raczej zgadza z
    wcześniejszymi doniesieniami.

    J.

  • 120. Data: 2024-08-27 15:32:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Aug 2024 14:40:15 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tajemniczy terminal znajduje się u każdego dyżurnego na stanowisku
    > kierowania.

    A pisałeś, że w Krakowie dopiero.

    To jakim cudem lokaliacja przyszła po znalezieniu ciała?
    Dyżurny nie powinien od razu sprawdzić, tzn jak tylko ojciec
    powiedział z czym przyszedł?

    J.