  • 91. Data: 2024-08-27 01:07:30
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kierowca mógł nawet nie zwrócic uwagi, a na filmach by było co ona tam
    > robiła, gdzie sie oddaliła, z kim.
    > Ruch tam duzy, nawet jak co 10-ty ma kamerę, to jakis pogląd na sprawę
    > będzie.
    >
    > Masz lepszy pomysł?
    >
    > To teraz ... znajdzies gdzieś apel policji o przysłanie filmów?

    Był taki komunikat na 100%. Musiał być wymieniony albo w Rzepie, albo w
    Gazecie, albo na którymś rmffm, bo nic innego nie czytam/słucham.

    --
    Marcin

  • 92. Data: 2024-08-27 01:46:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Aug 2024 00:36:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A co przeszukiwali poza poboczem autostrady?

    Skoro zamknęli ruch na autostradzie, to chyba cos wiecej.

    J.

  • 93. Data: 2024-08-27 01:52:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 01:46, J.F pisze:
    > Skoro zamknęli ruch na autostradzie, to chyba cos wiecej.

    Wątpię. Ale nadal nic nam nei wiadomo o innych akcjach, za które
    ewentualnie Policja miałaby dostać wynagrodzenie. A to jest meritum
    sporu. Osobiście sądzę, że oni nie tyle przeszukiwali tę autostradę, co
    po prostu robili szczegółowe oględziny. Te mają z poszukiwaniami luźny
    związek.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 94. Data: 2024-08-27 01:52:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 22:11:00 +0200, Shrek wrote:

    > Dane ma z PLI CBD. Jest interfejs - policja nie może zapytać?
    > Ewentualnie CPR nie może?

    To dziala, jak obywatel zadzwoni na 112.
    Dziewczynka nie zadzwoniła, i kontaktu z nią juz nie było, wiec nie
    mozna bylo poprosic, zeby zadzwoniła.

    Z tą kobietą pod Krakowem kontakt był, ale nie wiem - nikt nie wpadł
    na to, aby poprosić, była w zasiegu tylko 1 bts, czy nic by to nie
    dało, bo Polska nie Litwa i u nas nawet na potrzeby 112 lokalizuje
    bardzo zgrubnie.

    J.

  • 95. Data: 2024-08-27 01:56:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 22:08:35 +0200, Shrek wrote:

    > A mówiło gdzie jest?

    Jakos tak miało to miejsce wkrótce po wyjsciu z domu, moze jeszcze
    przed planowym odjazdem autobusu.

    Moze mówiła, może nie - ojciec zaczął przezukiwać trasę od domu do
    autobusu.

    J.

  • 96. Data: 2024-08-27 02:03:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A co przeszukiwali poza poboczem autostrady?

    To ty nie wiesz, że poszukiwania, to nie tylko przeszukiwanie pobocza
    autostrady?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr