  • 41. Data: 2007-02-21 09:56:11
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:erh4ce$ejj$1@inews.gazeta.pl...

    > patrzyłem tylko w linka, którego dałes za pierwszym razem :-)

    to jeszcze poszukaj sobie np bielizny firmy ravage :)
    takze jak sam widzisz, 400 za stanik to jeszcze nic nadzwyczajnego

  • 42. Data: 2007-02-21 09:57:26
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Ja mówię o zegarku, który można kupić wchodząc do sklepu, zdjąć z
    > półki i wyjść z nim.

    oglądając sie wkoło czy nie podchodzi nikt z maczetą, żeby obciąć nam ręke ;)

  • 43. Data: 2007-02-21 09:58:36
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > to jeszcze poszukaj sobie np bielizny firmy ravage :)
    > takze jak sam widzisz, 400 za stanik to jeszcze nic nadzwyczajnego

    jestem pewien podziwu jak mozna rzecz, której produkcja nie kosztuje więcej niż
    kilka dolarów sprzedać kilkadziesiąt razy drożej ;)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2007-02-21 10:21:04
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    Faktycznie twoj stary powinien reklamowac prezerwatywe !
    Takie cuda na alledrogo sa po max 90zl Frajer jestes i tyle!

  • 45. Data: 2007-02-21 14:10:45
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    wiesz to zalezy od punktu patrzenia
    mozesz kupic chleb za 1,60 zł i za 5 zł
    jaka bedzie różnica ocenisz jak kupisz
    nie porównuj czegoś o czym nie masz pojecia

  • 46. Data: 2007-02-21 14:16:01
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    > To ma działać wg praw które Ty sobie na poczekaniu tutaj wymyślasz? Jak
    > narazie
    > to Ty próbujesz nabić sprzedawcę w butelkę. Tylko i wyłącznie od
    > sprzedawcy
    > zależy, jak podejdzie do sprawy i czy będzie chciał Ci zrobić łaskę i
    > wymienić
    > na nowy. Przecież podczas zakupu sprzączka już była przy tym biustonoszu
    > można było ocenić jakiej jest jakości (jeżeli teraz potrafisz to i przy
    > zakupie
    > również).

    nie naginam sobie prawa jak chce tylko dyskutuje - pytam czy tak mogę
    postąpic - byc moze pisze w sposób który sugeruje ze ja mam miec racje ale
    tak nie jest - poprostu poszukuje odpowiedzi i licze na pomoc ludzi którzy z
    tematem maja wiecej współnego

    > Kolejny raz sugeruję przeczytanie archiwum. Nie bądź lenieniem.

    nie jestem leneim bo nim napisałem na grupe to szukałem w wieczorny
    poniedziaęłek odpowiedzi
    niestety z internetm jest tak ze aby otrzymac dobra odpowiedź trzeba albo
    zadać precyzyjne pytanie w wyszukiwarce albo znać temat aby sie po nim
    swobodnie poruszac i szukac własciwego kierunku albo miec farta - mi akurat
    żadna z tych rzeczy sie nie udała. rzuć choć hasło-klucz, skoro twierdzisz
    ze wiesz ale nie chcesz odwalić całej roboty za mnie

  • 47. Data: 2007-02-21 14:18:44
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    przynajmniej wiem ze mogłem wydac wiecej
    zauwazyłem dzis ze faktycznie jest to nie sklep firmowy firmy na T ale
    sklep bieliźniarski tyle ze na wielkie napisy marek jakie sprzedaje m.in.
    jedna z bardziej sie rzucajacych w oczy to ta na T

  • 48. Data: 2007-02-21 21:43:13
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > własnie poszperałem w sieci i najdroższy jaki znalazłem to 159 zł

    LOL.

    - możesz dać
    > jakies linki do droższych?

    Proszę bardzo - moje ulubione marki
    http://www.fajnezakupy.pl/LEJABY/produkt,3,80,0.html i la perla, ktorej w
    zasadzie nie moge kupic w polsce. Zeby Ci uswiadomic o jakiego rzedu cenach
    mowa to masz np tu http://www.snobka.pl/artykul/313#komentarz_13394 :-) a
    jesli wejdziesz na strone
    http://www.glamonweb.com/GlamOnWeb/servlet/SearchRes
    ultsSvl?SelPar2Cmb=RES
    to przekonasz sie, ze mozna za stanik zapłacic i 300. EURO:-)

    Angie

  • 49. Data: 2007-02-22 20:37:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Np. wada ukryta, kiepskie tworzywo itd.

    No, ale to już musiałbyś jakoś udowodnić...

    > Już pomijam - bo to dowcip raczej - źle obliczone obciążenia ;-)
    > Tak czy inaczej to sprzedawca będzie musiał wykazać, że żadna z tych
    > przesłanek nie zaszła.

    Dlaczego? To klient chce uzyskać skutek prawny - czyli to klient
    musiałby jakoś udowodnić, że faktycznie nie rozwalił sam (przez
    niepoprawne obchodzenie się z towarem) tylko faktycznie towar miał wadę
    i się "sam" rozwalił.

  • 50. Data: 2007-02-22 21:23:27
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 21:37:55 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No, ale to już musiałbyś jakoś udowodnić...

    Nie, już ustaliliśmy: w ciągu 6 miesięcy udowadnia sprzedawca, jeśli chce
    się uchylić od domniemania prawnego.

> [...]
    > jakoś udowodnić, że faktycznie nie rozwalił sam (przez niepoprawne
    > obchodzenie się z towarem) tylko faktycznie towar miał wadę i się "sam"

    Wskazałem Ci przepis. Tam jest zawarte domniemanie prawne, a więc sytuacja,
    w której wyłączoną masz regułę z art. 6 kc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl