  • 11. Data: 2007-02-20 23:45:21
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    1) mam paragon z zakupów - trimph czy jak to sie to pisze to podobno dobra i
    ceniona marka
    zakupy odbyły sie z piatek a dziś wtorek (no środa) wiec mineło 5 dni
    2) chyba moge zrezygnowac z zakupu w ciagu 5 dni, bielizna znanej marki nie
    powinna sie rozsypać ot tak - wiec albo to podróbka albo wada ukryta wg
    mnie - za 400 zł mogła miec 10 tanich biustonoszy (ten był specyficzny -
    jakis bez ramiaczek i coś tam coś tam, stąd jego cena, ja najcześciej takie
    zdejmuje a nie przymierzam :) )

  • 12. Data: 2007-02-20 23:46:53
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    im mniej materiału w ciuchu tym droższy ten ciuch - jeśli tego nie
    zauważyłeś to zorganizuj sobie kobitkę

  • 13. Data: 2007-02-20 23:48:43
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    ale ja ona nie chce tej bielizny ze wzgledu na to ze ten model ma w kazdym
    egzemplarzu tego rodzaju zatrzask/spinkę/sprzączkę - chce kupić inny model
    ale nie koniecznie w tym sklepie

  • 14. Data: 2007-02-20 23:54:08
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
    przypadku
    towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
    mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    butelkę

  • 15. Data: 2007-02-20 23:57:55
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    w moim wypadku nic nikomu nie wyskoczyło :)
    żona nie ma parcia na ekran w celu zwiększenia popularności
    ot poprostu to co miało wygladać super (biust) w tej bieliźnie i "być na
    miejscu" poruszało sie luźno pod suknią - a to podobno w czasie tańca i
    szaleństw spory dyskomfort :) i róznego rodzaju obawy zę wyskoczy w
    nieodpowiedniej chwili

  • 16. Data: 2007-02-21 00:15:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 00:45:21 +0100, Neo napisał(a):

    > 1) mam paragon z zakupów - trimph czy jak to sie to pisze to podobno dobra i
    > ceniona marka
    > zakupy odbyły sie z piatek a dziś wtorek (no środa) wiec mineło 5 dni

    Jakie to ma znaczenie?

    > 2) chyba moge zrezygnowac z zakupu w ciagu 5 dni

    Chyba, jeśli sprzedawca wykaże dobrą wole. Ale jak nie wykaże, to nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2007-02-21 00:17:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 23:47:25 +0100, castrol napisał(a):

    > Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
    > obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.

    Owszem, ale nie do końca. Sprzedawca nie odpowiada za niezgdność jeśli
    powstała ona z winy konsumenta. Tu pękł jakiś plastik podtrzymujący
    ramiączko czy co tam - łatwo wykazać że ktoś pociągnął i urwał/ułamał.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2007-02-21 00:19:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 00:54:08 +0100, Neo napisał(a):

    > towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    > podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)

    Skad te rewelacje? Przepis o zwracaniu towaru nie funkcjonuje juz z 10 lat.

    > mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    O ile ktos Ci tej gwarancji pisemnie udzielił. Dostałeś karte gwarancyjną
    do biustonosza?

    > nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    > zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    > butelkę

    Już zostałeś. Złóż reklamację z DW Triumph Polska, jeśli firma jest
    porządna to dadzą nowy albo zwrócą pieniądze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-02-21 00:34:38
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    akurat ten elemet któy pekł jest najmniej widoczny - sam biustonosz nie ma
    ramiaczek - to jedyny element łaczący wszystko w całość - na przedzie miedzy
    piersiami

  • 20. Data: 2007-02-21 00:37:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.02.2007 Neo <n...@w...info> napisał/a:
> [...]
    > podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
    > mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te bzdury ale zdecydowanie nie z archiwum tej
    grupy. Już lepiej było powiedziec, że nie chciało Ci się szukać, bo że nie
    potrafiłeś wklepać w google groups słowa "reklamacja" i pochodnych w to
    nie uwierzę. Nie dalej jak wczoraj czy przedwczoraj objaśniałem w innym
    wątku jak reklamować. Proponuję abyś się wysilił bo to Ty masz problem.

    --
    Marcin