  • 1. Data: 2008-02-14 19:36:43
    Temat: [prawa autorskie] odtwarzanie muzyki z zakupionej plyty CD w sekretarce
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Witam !

    Mam takie dosc nietypowe pytanie - byc moze ktos z Szanownych Grupowiczow
    bedzie mogl cos poradzic:

    Jest sobie firma X, ktorej jednym z dzialow jesz dzial pomocy technicznej
    (okolo 50 ludzi).

    Do tego dzialu dziennie jest kilkaset telefonow. Oczywiscie w chwilach
    najwiekszego ruchu klienci ustawiani sa w kolejki oczekujace a w
    sluchawkach slysza muzyczke.

    No wlasnie - i o te muzyczke sie rozchodzi: czy jesli zakupie w sklepie (np.
    muzycznym) na firme plyte CD z muzyka, to moge te muzyke odgrywac ludziom
    oczekujacym na polaczenie ?

    Jak juz napisalem dziennie jest to nawet do kilkuset odtworzen wiec nie
    chcialbym aby ktos kiedys pomnozyl te liczbe razy ilosc dni, nastepnie
    przez pewna stala stawke i zakomunikowal ze te pieniadze firma X jest mu
    winna.

    --
    "Latwiej kijek pocienkowac, niz go potem pogrubasic"

    Dr Dex

  • 2. Data: 2008-02-14 22:52:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.02.2008 Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> napisał/a:
    > No wlasnie - i o te muzyczke sie rozchodzi: czy jesli zakupie w sklepie (np.
    > muzycznym) na firme plyte CD z muzyka, to moge te muzyke odgrywac ludziom
    > oczekujacym na polaczenie ?

    Nie. Będzie to rozpowszechnianie jak każde inne.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-02-14 23:17:29
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > No wlasnie - i o te muzyczke sie rozchodzi: czy jesli zakupie w sklepie
    > (np.
    > muzycznym) na firme plyte CD z muzyka, to moge te muzyke odgrywac ludziom
    > oczekujacym na polaczenie ?

    Wlacz radio... najlepiej jakies internetowe kompletnie darmowe, w stylu jazz
    lub classic.

  • 4. Data: 2008-02-15 07:51:25
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > No wlasnie - i o te muzyczke sie rozchodzi: czy jesli zakupie w sklepie (np.
    > muzycznym) na firme plyte CD z muzyka, to moge te muzyke odgrywac ludziom
    > oczekujacym na polaczenie ?

    Nie.

    Ale znajdz w sieci jakies utwory rozpowszechniane z tą licencją:
    http://creativecommons.pl/

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-02-15 08:29:44
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Ale znajdz w sieci jakies utwory rozpowszechniane z tą licencją:
    > http://creativecommons.pl/

    Oczywiście http://www.jamendo.com - w tym bardzo dużo utworów z prawem
    do komercyjnego użycia i dowolnych przeróbek.

  • 6. Data: 2008-02-15 09:36:02
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 14, 8:36 pm, Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> wrote:
> [...]
    > sluchawkach slysza muzyczke.

    > --
    > "Latwiej kijek pocienkowac, niz go potem pogrubasic"

    I nie macie systemu? Zadzwon pod numer netii i numer upc zdziwi cie ta
    sama muzyczka. Dlaczego? ano systemy call-center maja wbudowane jakies
    3 utwory ktore mozna odtwarzac ocekujacym na polaczenie.

  • 7. Data: 2008-02-15 16:22:05
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > I nie macie systemu? Zadzwon pod numer netii i numer upc zdziwi cie ta
    > sama muzyczka. Dlaczego? ano systemy call-center maja wbudowane jakies
    > 3 utwory ktore mozna odtwarzac ocekujacym na polaczenie.

    no wlasnie - u wszystkich moh wyglada, tzn brzmi podobnie - chcialem sie
    wyroznic ;)

  • 8. Data: 2008-02-15 16:23:07
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Oczywiście http://www.jamendo.com - w tym bardzo dużo utworów z prawem
    > do komercyjnego użycia i dowolnych przeróbek.

    dzieki za link - na pewno skorzystam