  • 1. Data: 2003-07-29 09:49:17
    Temat: prawa autorskie do licencji...
    Od: "Russar" <r...@w...pl>

    Moze pytanie wyda sie lekko dziwne, ale czy tresc warunków licencji jest
    chroniona prawami autorskimi ?

    Czy w momencie gdybym skopiowal tresc EULA (End-User Licence Agreement) dla
    np. Windowsa i dostosowal jej tresc do potrzeb swojego programu (zmienic
    nazwe producenta, niektore opcje ktore nie wystepuja w moim programie no i
    oczywiscie nazwe programu) to narusze prawa autorskie ?

    Russar

    --
    Russar
    UWAGA : Nie chcę otrzymywać _żadnych_ informacji handlowych na podany w

  • 2. Data: 2003-07-29 15:48:18
    Temat: Re: prawa autorskie do licencji...
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bg5fvk$1bq$1@atlantis.news.tpi.pl>, Russar wrote:
> [...]
    > nazwe producenta, niektore opcje ktore nie wystepuja w moim programie no i
    > oczywiscie nazwe programu) to narusze prawa autorskie ?

    Nie jestem prawnikiem, ale moim zdaniem tak. Po prostu wiele razy
    spotkalem sie z tematem prosby do autora tekstu jakiejs licencji
    softwarowej o zgode na jej zmodyfikowanie i uzycie we wlasnym celu.
    Poza tym nie widze powodu dla ktorego miala by nie byc objeta prawe
    autorskim.

    --
    Miernik