  • 11. Data: 2006-04-08 13:14:07
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Debowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Dlaczego uważasz. że ma mniej praw w zakresie cytowania?

    Albowiem artykuł dwudziesty któryś pr.aut. (zaznaczam, że mówię to z
    pamięci) mówi o prasie, nie o internecie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 12. Data: 2006-04-08 13:39:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.04.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
    > Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Debowski* stuknęła w klawisze i
    > oto co powstało:
    > Albowiem artykuł dwudziesty któryś pr.aut. (zaznaczam, że mówię to z
    > pamięci) mówi o prasie, nie o internecie.

    W moim odczuciu zakres dozwolonego użytku wynikajacy np. z art 29 jest
    zbliżony.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2006-04-08 13:45:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > Sebek napisaB(a):
    >
    > Pytasz złe osoby :)

    > Zapytaj autora tego tekstu.

    TSD to w takim celu właśnie stworzono licencje typu copyleft, które
    w jasny sposób określają warunki przedrukowywania, kopiowania etc.

    Przykładowo: miasto może opublikować tekst na temat swojej historii
    i opatrzyć go odpowiednią licencją typu 'copyleft', tak aby ten tekst
    można było kopiować, przedrukowywać etc.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 14. Data: 2006-04-08 14:37:59
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Dembiński napisaB(a):

> [...]
    > i opatrzyć go odpowiednią licencją typu 'copyleft', tak aby ten tekst
    > można było kopiować, przedrukowywać etc.

    Dokładnie. Trzeba spytać autora czy nie udzielił takiej licencji :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 15. Data: 2006-04-08 16:52:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    [...]

    > Dokładnie. Trzeba spytać autora czy nie udzielił takiej licencji :)

    TO jest też dobre w copylefcie -- że przypomina niektórym o istnieniu
    czegoś takiego, jak copyright ;>

  • 16. Data: 2006-04-08 17:18:10
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)