  • 1. Data: 2004-02-22 12:02:30
    Temat: prawa autorskie
    Od: "stuff" <q...@p...fm>

    Witam
    czy jezeli ktos publikuje zdjecia mojej posesji lub samochodu w internecie i
    robi to bez mojej wiedzy i zgody, moge "przyprowadzic" go w jakis zgodny z
    prawem sposob do porzadku ?

    Pozdrawiam
    stu

  • 2. Data: 2004-02-22 12:14:06
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    stuff rzecze:
> [...]
    > robi to bez mojej wiedzy i zgody, moge "przyprowadzic" go w jakis zgodny z

    Jeżeli to są zdjęcia wykonane przez niego, a nie przez Ciebie to nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-02-22 13:16:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c1a6ef$2h3$1@news.onet.pl

    > Jeżeli to są zdjęcia wykonane przez niego, a nie przez Ciebie to nie.
    > pozdrawiam
    > Arek
    czyli http://www.raf256.com/arek/

    ...a co do pytania - o ile mi wiadomo to arek pisze (jak zazwyczaj) bzdury,
    jezeli glownym obiektem zdjecia jestes Ty (a moze i Twoje posesja chociaz
    tu nie jestem pewien) to jest to inna sytuacja niz np zdjecie z wakacji
    gdzie jestes jedna z 1000 osob gdzies w tlumie w tle.

    Ale - pewnie nie latwo bedzie to wyegzekwowac

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"