  • 1. Data: 2009-12-28 18:39:39
    Temat: [prasówka] Zakłócanieporządku publicznego
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/412122_Przeciwnicy_Karnowsk
    iego_wyrzuceni_na_smietnik.html

    Chłopaki ośmielili się przeciwstawić władzy i, cóż za bezczelność, manifestować
    swoje poglądy. To dostali za to samo za co dostawali Solidarnościowcy w stanie
    wojennym.

    Ustrój sprawiedliwości społecznej wiecznie żywy a łajzy sądowe wiecznie
    dyspozycyjne. Piękny pokaz, że III władza ma pełną i nierozerwalną ciągłość z
    okresem stalinizmu, nastąpiła wymiana pokoleń ale nie było żadnej wyraźnej cezury.

    mi

  • 2. Data: 2009-12-28 18:56:50
    Temat: Re: [prasówka] Zakłócanieporządku publicznego
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 19:39:39 +0100, mi napisał(a):

> [...]
    > okresem stalinizmu, nastąpiła wymiana pokoleń ale nie było żadnej wyraźnej cezury.

    Przepraszam, że zaśmiecam, ale mieszkam w Gdyni i pozwolę sobie na mały
    komentarz:

    Fstsząsające! Cały PiS, CBA, wszyscy wrogowie PO zjednoczeni w walce z
    prezydentem Sopotu, a Karnowski wciąż na wolności i mimo referendum, które
    jednak się odbyło, na stanowisku. Nie szkoda wam prądu? Nawet społeczeństwo
    jest w zmowie przeciwko wam!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2009-12-28 19:14:04
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jednak się odbyło, na stanowisku. Nie szkoda wam prądu? Nawet społeczeństwo

    Dziękuję, że tak ładnie nadrabiasz zaległości propagandowe na rzecz PO i
    kanalizujesz problem... ale nieśmiało chciałbym zauważyć, że te triki z
    polaryzacją PO-PiS to były dobre jakieś 2 lata temu. Niestety refleksem się nie
    popisałeś.

    'Naszość' nijak się ma do tych twoich PiS-ów a problem dotyczy manifestacji
    politycznej, którą sąd tak ładnie podpiął tam gdzie zwykł za PRL. Stara zasada,
    że na każdego znajdzie się hak w pełni się sprawdza.

    'Naszość' to kilku facetów na krzyż. Robią happeningi i nic więcej. Czy ich
    manifestacja przeszkadzała społeczeństwu? Nie sądzę, byle korek uliczny jest
    bardziej uciążliwy. Więc dochodzimy do meritum i do tego komu przeszkadzała -
    władzy. No i wychodzi kto dla kogo jest w tej nowej, tzw. "wolnej" RP.

    mi

  • 4. Data: 2009-12-28 20:57:27
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > 'Naszość' to kilku facetów na krzyż. Robią happeningi i nic więcej.

    Emeryci dostrzegają jednak nowego "Majora"...

    Co do "paru facetów na krzyż" to mniej więcej tak samo postrzegano w swoim
    czasie niejakiego Ulianowa. To ten facet, co mu brata skazali na śmierć w
    procesie starszego Piłsudskiego :). Skoro represjonują, to znaczy, że się boją
    a w happeningach chyba właśnie chodzi o wykazanie tego ostatniego... Ale to
    już polityka a nie prawo. NTG.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 5. Data: 2009-12-28 22:15:36
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2009-12-28 20:14, mi pisze:
> [...]
    > władzy. No i wychodzi kto dla kogo jest w tej nowej, tzw. "wolnej" RP.

    Żeby było weselej(?), wyrok wydano bez procesu (pismaki - więc
    informacja do weryfikacji - wspominają o 'trybie nakazowym'). Czyli
    pełen Kafka.
    Poczekajcie jeszcze chwilę, a przypomnicie sobie moje słowa - zlikwiduje
    się sądy grodzkie, a wróci do kolegiów ds. wykroczeń. I wtedy będzie
    dopiero fajnie, zupełnie jak w starych, dobrych czasach...
    pwz

  • 6. Data: 2009-12-28 23:22:08
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > a w happeningach chyba właśnie chodzi o wykazanie tego ostatniego... Ale to

    To czy skazano ich w *trybie* który (dla mnie) jest kpiną z prawa i
    "kontynuacja sądowych tradycji PRL" jest do dyskusji na tej grupie
    w zakresie:
    1) czy zastosowanie tego trybu było (prawnie) właściwe - zgodne z literą
    i duchem przepisów prawa "w ogóle"
    2) jeśli było to czy RP3/4 ma się wstydzić że możliwe było takie
    zastosowanie "prawa"

    Ja uważam że to jest grupa zasadniczo o "prawie jakie jest" ale
    okazjonalne dyskusje na temat "prawa jakie być powinno" albo
    "jak prawo powinno być zmienione" nie są całkowicie nie na temat.

    URL(s):
    http://www.rp.pl/artykul/412122_Przeciwnicy_Karnowsk
    iego_wyrzuceni_na_smietnik.html

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie widzieli Chrystusa i jego nauk

  • 7. Data: 2009-12-29 06:28:18
    Temat: Re: Zakłócanieporządku publicznego
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 28 Gru, 19:39, "mi" <m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/412122_Przeciwnicy_Karnowsk
    iego_wyrzuceni_na...

    > Ch opaki o mielili si przeciwstawi w adzy i, c za bezczelno , manifestowa
    > swoje pogl dy. To dostali za to samo za co dostawali Solidarno ciowcy w stanie
    > wojennym.

    Nie ma co się wyrokami nakazowymi podniecać..

  • 8. Data: 2009-12-29 06:39:26
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    A to już jest bzdura wierutna, sądy klepią nakazowym wszystko jak
    leci:

    Wyrok, za "zakłócanie porządku publicznego" zapadł w trybie nakazowym
    tzn. takim, które nie wymaga przeprowadzenia procesu. Taki tryb
    orzekania o winie:, bez przesłuchania świadków i możliwości
    przedstawienia argumentów na swoją obronę przez podejrzanych dotąd
    stosowano jedynie wobec sprawców wykroczeń schwytanych na gorącym
    uczynku.

    A tak w ogóle nie wiem czym się podniecać, czy mamy pozwolić, żeby
    różne grupy zakłócały przebieg rady miasta?

  • 9. Data: 2009-12-30 18:46:08
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A tak w ogóle nie wiem czym się podniecać, czy mamy pozwolić, żeby
    > różne grupy zakłócały przebieg rady miasta?

    Spojrzyj na to z ekonomicznego punktu widzenia. O tym było jakieś 2-3 minuty
    we wszystkich dziennikach w TV. Przecież chłopakom o to właśnie chodziło...
    Gdyby musieli wykupić reklamy, zapłaciliby jakiąś koszmarną kasę. A tak mają
    prawie to samo, za marne grosze (miesiąc pracy...?) i dalsze darmowe reklamy z
    procesu.

    Pozdrawiam

    Czapla