  • 71. Data: 2010-04-20 20:01:25
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 18:53:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A jak myślisz, dlaczego tak modne jest tzw. samozatrudnienie? Kodeks
    > pracy to dla pracodawcy jedna wielka porażka.

    "pracownik" także takie samozatrudnienie może wykorzystać na swoją korzyść

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index5.php

  • 72. Data: 2010-04-20 20:05:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-20 22:01, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > "pracownik" także takie samozatrudnienie może wykorzystać na swoją korzyść

    Owszem. Dlatego jest to generalnie sensowna forma. Pełna dobrowolność i
    pełna dowolność umowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 73. Data: 2010-04-20 21:01:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To idź do dentysty.

    chyba polonistki. Bo trzeszcza w przenosni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 74. Data: 2010-04-20 21:02:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > chyba polonistki. Bo trzeszcza w przenosni...

    To idź do polonistyki jeśli uważasz że ci pomoże. Wszystko mi jedno.

    --
    @2009 Johnson

  • 75. Data: 2010-04-21 20:20:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4bcde98a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl krys
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > KP tak naprawdę to i pracownikom szkodzi, tylko oni o tym nie wiedzą.
    Jacy to ci pracownicy biedni i nieświadomi...
    I to w tylu krajach, w tym w najbogatszych krajach UE...
    Męczą w tej Europie się z tym prawem pracy, szkodzą sobie zrzeszając się w
    silnych ZZ zamiast skorzystać z wywodów jednego czy drugiego pseudomędrka z
    tej grupy, znieść wszystko i cieszyć się efektami.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2010-04-21 20:47:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 22:05:36 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Owszem. Dlatego jest to generalnie sensowna forma. Pełna dobrowolność i
    > pełna dowolność umowy.

    znam przypadki, gdzie w ten sposób "zatrudnieni" są wszyscy, są urlopy, są
    świadczenia, jest ZUS od wyższej niż najniższa dozwolona kwota, można
    wystawiać rachunki innymi, nie ma mierzenia czasu pracy i nie ma innych
    zbędnych biurokracji o których wspomina w artykułach kp.

    ale takich firm jest niewiele, zdecydowana większość pracodawców doi
    pracowników, a pracownicy dają się doić bo nie mają gdzie zarabiać
    piniędzy.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 77. Data: 2010-04-29 23:29:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010, Jotte wrote:

    > Męczą w tej Europie się z tym prawem pracy, szkodzą sobie zrzeszając się w
    > silnych ZZ zamiast skorzystać z wywodów jednego czy drugiego pseudomędrka
    > z tej grupy, znieść wszystko i cieszyć się efektami.

    Wiesz, jakbyś był w co poniektórych ZZ, to wcale a wcale bym się nie
    dziwił że widzisz same plusy takiego rozwiązania (dla siebie) :P

    pzdr, Gotfryd

  • 78. Data: 2010-04-30 18:39:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1004300128440.2576@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Wiesz, jakbyś był w co poniektórych ZZ, to wcale a wcale bym się nie
    > dziwił że widzisz same plusy takiego rozwiązania (dla siebie)
    To ty jesteś w tych co poniektórych i tam się mordujesz? :P

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2010-05-01 07:35:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2010, Jotte wrote:

    > To ty jesteś w tych co poniektórych i tam się mordujesz? :P

    Jakoś na to nie wyglądam :P
    Zwracam tylko uwagę, iż argument iż silne związki bardzo starają się
    być silne jest jakby od czapy - starają się, bo ci którzy się starają
    mają w tym własny partykularny interes (nie związany z interesem
    "zwykłych pracowników").

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2010-05-01 15:37:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1005010932370.3172@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > być silne jest jakby od czapy - starają się, bo ci którzy się starają
    > mają w tym własny partykularny interes (nie związany z interesem
    No wiesz - nie wydaje mi się dziwne, że istniejąca organizacja stara się być
    silna i mieć jakieś tam wpływy na coś tam.
    A jak ktoś do niej nie należy to co mu do niej?

    --
    Jotte