  • 1. Data: 2008-09-09 11:53:42
    Temat: praca w szczególnych warunkach JAK ustalić
    Od: l...@v...pl

    Staram się o udokumentowania pracy w szczególnych warunkach, mam stare
    świadectwa pracy, jednak nie ma na nich wzmianki o świadczeniu pracy właśnie na
    takich stanowiskach, obecnie mam nowe świadectwo i ono już zawiera taką
    informację, jak mogę wykazać że dana praca jest pracą w szczególnych warunkach,
    czy wystarczy iż obecnie jest ona zaliczana do katalogu prac o których mowa w
    rozporządzeniu ten sam kod zawodu, nazwa ??

  • 2. Data: 2008-09-09 17:30:01
    Temat: Re: praca w szczególnych warunkach JAK ustalić
    Od: ahimsa <a...@o...pl>

    l...@v...pl wrote:
> [...]
    > czy wystarczy iż obecnie jest ona zaliczana do katalogu prac o których mowa w
    > rozporządzeniu ten sam kod zawodu, nazwa ??

    odezwij się do mnie na priw.

    pzdr
    ahimsa