  • 1. Data: 2007-03-28 20:49:16
    Temat: praca: przez rok
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Jak się nazywa jakieś standardowe rozwiązanie które pozwala:
    * firmie która zatrudnia pracownika - zatrzymać go przez określony okres
    czasu
    * pracownikowi mieć pewność, że firma będzie go trzymała przez określony
    czas

    Chodzi mi o to ze i ja i pracodawca chcemy podpisać coś takiego, ale
    muszę wiedzieć jak to zrobić.

    Jest jakiś wzór umowy, czy może umowa na okres np. 12 miesięcy o pracę?
    Ale czy ona zabezpiecza obie strony?

    Dzieki za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Brycki

  • 2. Data: 2007-03-29 00:17:38
    Temat: Re: praca: przez rok
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:euekca$gll$1@news.onet.pl Grzegorz Brycki
    <g...@o...pl> pisze:

    > Jak się nazywa jakieś standardowe rozwiązanie które pozwala:
    > * firmie która zatrudnia pracownika - zatrzymać go przez określony okres
    > czasu
    Umowa o pracę na czas określony.

> [...]

    > wiedzieć jak to zrobić.
    > Jest jakiś wzór umowy, czy może umowa na okres np. 12 miesięcy o pracę?
    Nie bądź dzieckiem, przeczytaj kodeks pracy.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-03-29 09:08:14
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o to ze i ja i pracodawca chcemy podpisać coś takiego, ale muszę
    > wiedzieć jak to zrobić.

    jesli twoj pracodawca tego nie wie to lepiej poszukaj innego bo moze sie
    okazac ze nie wie o innych elementarnych rzeczach jak placenie zusu, pensji
    etc

    Angie