  • 1. Data: 2008-02-25 18:41:34
    Temat: praca po 10 godzin i wyplacanie polowy pensji do reki
    Od: "jan" <k...@p...onet.pl>

    Witam gdyby pewien pracodawca wypisywal na umowie
    nienormowany czas pracy i nakazal pracowac po 10 godzin plus soboty po 7
    godzin
    a do tego by wyplacal polowe pensji na reke a umowe dawal na najnizsza
    dozwoloną lub
    1400 brutto .
    co byscie z tym zrobili . Czy wogole mozna cos z tym madrze zrobic by tak
    nie bylo ?

  • 2. Data: 2008-02-25 19:20:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 25 Feb 2008 19:41:34 +0100, jan napisał(a):

> [...]
    > 1400 brutto .
    > co byscie z tym zrobili . Czy wogole mozna cos z tym madrze zrobic by tak

    10 godzin to sporo. Bez perspektywy szybkiej emerytury ja bym się zwolnił.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-02-25 20:44:49
    Od: "Jackare" <1...@2...com>

    Użytkownik "jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1400 brutto .
    > co byscie z tym zrobili . Czy wogole mozna cos z tym madrze zrobic by tak

    udupić gi (PIP, US, ZUS) i zwolnić się.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2008-02-26 06:08:07
    Od: "jan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@2...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > udupić gi (PIP, US, ZUS) i zwolnić się.
    > --
    > Jackare

    no tak ale to trzeba by miec żelazne dowody a pewnie i tak by sie wykrecil
    jakos

  • 5. Data: 2008-02-26 20:31:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze można po prostu poszukać innej pracy. Co do samej zasady tego
    typu podejście na dłuższą metę stanowi przestępstwo z art. 218 kk.