  • 71. Data: 2018-12-22 21:54:42
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-12-18 o 21:24, Kviat pisze:

    > Właśnie odkryłeś dlaczego prokuratura i sądy powinny być niezależne.

    Od czego niezależne? Zawsze od kogoś będą.

    > To wiedza tajemna, że gościa w kiblu przesłuchiwali?

    Ja nawet jestem absolutnie pewien, że nie akurat. Ale nie o tym ta
    dyskusja. Dyskusja jest o tym, czemu ma za to odpowiadać akurat
    komendant wojewódzki, który najpewniej nawet tych policjantów nie znał,
    a już wpływu na to, co się na komisariacie działo nie miał żadnego wpływu.

    > Ja pierdolę... nawet gdyby nie zginął, nawet gdyby przesłuchującemu
    > skrzydła wyrosły po tym przesłuchaniu, to w normalnym kraju każdy
    > normalny przełożony wypierdoliłby na zbity pysk w trybie natychmiastowym
    > funkcjonariuszy, którzy przesłuchują kogokolwiek w kiblu. Niezależnie od
    > tego czy przesłuchiwanym byłby członek rodziny królewskiej czy patol,
    > czy częstowaliby go cukierkami czy paralizatorem.

    We i poczytaj, co to przesłuchanie.

    > A jakby nie wypierdolił, to sam straciłby stanowisko i stanąłby przed
    > niezależnym sądem za niedopełnienie obowiązku wypierdolenia z roboty
    > funkcjonariuszy patoli.
    >
    > Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz, a mógłbym ci wytłumaczyć?

    Tak. Czemuś się uparł na przesłuchanie kogokolwiek w ubikacji.

  • 72. Data: 2018-12-22 22:18:58
    Od: Kviat

    > Od czego niezależne? Zawsze od kogoś będą.

    Mam ci tu tłumaczyć na czym polega niezależność prokuratury i
    sądownictwa, czy sobie ze mnie jaja robisz?

> [...]
    > a już wpływu na to, co się na komisariacie działo nie miał żadnego wpływu.

    Przecież to oczywiste, że nie miał wpływu na psycholi.
    Nikt nie ma.
    Dyskusja jest o tym, że nie zareagował na to co zrobili.

    Nie trzeba mieć inteligencji admirała floty łodzi podwodnych, żeby
    wyciągnąć wnioski, że ludzi nie przesłuchuje się w kiblu.

    > We i poczytaj, co to przesłuchanie.

    W kiblu!!!???

    > Tak. Czemuś się uparł na przesłuchanie kogokolwiek w ubikacji.

    Ja? To ja waliłem paralizatorem kolesia w kiblu?
    Ty w ogóle ogarniasz o czym jest wątek?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 73. Data: 2018-12-22 22:45:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-12-18 o 22:18, Kviat pisze:

    > Mam ci tu tłumaczyć na czym polega niezależność prokuratury i
    > sądownictwa, czy sobie ze mnie jaja robisz?

    Niezależność od czego? Przecież tam zawsze ktoś będzie rządził. To, że
    dziennikarze sobie to wymyślają, to już ich problem.

    > Przecież to oczywiste, że nie miał wpływu na psycholi.
    > Nikt nie ma.
    > Dyskusja jest o tym, że nie zareagował na to co zrobili.
    Czekał na wyrok sądu.

    > Nie trzeba mieć inteligencji admirała floty łodzi podwodnych, żeby
    > wyciągnąć wnioski, że ludzi nie przesłuchuje się w kiblu.

    Znowu. Tam nikt nikogo nie przesłuchiwał.

    > W kiblu!!!???

    Kodeks akurat miejsca nie określa.

    > Ja? To ja waliłem paralizatorem kolesia w kiblu?

    Nie wiem, ale mam nadzieję, że nie.

    > Ty w ogóle ogarniasz o czym jest wątek?

    No właśnie :-)

  • 74. Data: 2018-12-22 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > a już wpływu na to, co się na komisariacie działo nie miał żadnego
    > wpływu.

    No to chyba za to własnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 75. Data: 2018-12-22 23:08:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Aleja piszę o wzięciu teraz tej starej prasy i przeanalizowaniu.

    I ja dokładnie tak zrozumiałem.
    Jeśli ja wtedy jako rówieśnik Przemyka
    wiedziałem z informacji, które do mnie docierały,
    że proces sanitariuszy jest przykrywką,
    to znaczy, że analizujesz nie te źródła
    co trzeba.
    Także wcale mnie nie dziwi, że we współczesnej sprawie Stachowiaka
    nie umiesz wyciągnąć prawidłowych wniosków ze znanych faktów.

    > Widzisz, a mnie nie wystarcza.

    Nie wiem dlaczego masz takie ograniczone
    możliwości swobodnego kojarzenia faktów i logicznego myślenia.

  • 76. Data: 2018-12-22 23:38:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > No to chyba za to własnie...

    Był fachowo niekompetentny? :-)

    --
    A. Filip

  • 77. Data: 2018-12-23 00:44:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Był fachowo niekompetentny? :-)

    Robert twierdzi ze wrecz programowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 78. Data: 2018-12-23 09:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    >Robert twierdzi ze wrecz programowo.

    IMO - programowo, ale inaczej niz Robert mysli.
    Spoleczenstwo musi sie policjanta bac, przynajmniej troche,
    szczegolnie ta niezbyt uczciwa czesc spoleczenstwa.
    A jak ma sie bac, kiedy policjant "nic nie moze", bo przepisy
    zabraniaja ?
    I cena nic tu nie zmieni.

    Wiec policjant musi czasem "pałą przyp*", ale czasem zle trafi ... to
    sie szeregowego wyp* i moze nawet dobrze ze malo zarabia, bo nie
    bedzie zalowal.
    A komendanta sie wyrzuci na zasluzona emeryture i tez nie bedzie
    zalowal.
    I wszyscy beda zadowoleni :-)

    No moze z wyjatkiem rodzicow ofiary ... ale o co oni zal maja,
    przeciez chlopak sam zmarl, sekcja zaswiadczy ...

    J.

  • 79. Data: 2018-12-23 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > szczegolnie ta niezbyt uczciwa czesc spoleczenstwa.
    > A jak ma sie bac, kiedy policjant "nic nie moze", bo przepisy

    Sadzisz ze tego nie da sie zrealizowac inaczej niz brakiem
    profesjonalizmu?
    Twierdzisz ze obecnie złodzieje boją sie policji?
    Come on...
    Dzis policji boi sie zwykły obywatel, ci co sa naprawde zagrozeniem, maja
    ich głeboko.

> [...]
    >
    > No moze z wyjatkiem rodzicow ofiary ... ale o co oni zal maja,
    > przeciez chlopak sam zmarl, sekcja zaswiadczy ...

    I spoleczenstwa ogolnie... Ale kto by sie przejmował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 80. Data: 2018-12-23 11:07:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2018 o 09:48, J.F. pisze:

    > No moze z wyjatkiem rodzicow ofiary ... ale o co oni zal maja, przeciez
    > chlopak sam zmarl, sekcja zaswiadczy ...

    Akurat sekcja jako jeden z dwóch _prawdopodobnych_ powódów śmieci podała
    działania policjantów - duszenie i rażenie paralizatorem. Po tym jak
    sprawa się jebała, to w drugiej sekcji dopatrzyli się jeszcze
    "przełamaną chrząstkę tarczowatą i podbiegnięcia krwawe w tchawicy", co
    "przeoczyli" w pierwszej. W połaczeniu z "bezpośrednią przyczyną śmiecu
    - niewydolnością krążeniowo oddechową, to ciężko nie pominąc wniosek, że
    skoro go dusili, że mu gnaty w szyi połamali i przestał oddychać, to
    przyczyną śmierci był duszący go kulson. Jeśli to nie wystarcza
    prokuraturze do postawienia właściwych zarzutów... to nie należy w sumie
    stawiać nikomu zarzutów za nic - potrącisz kogoś na śmierć - a może miał
    słabe serce i to nie obrażenia były przyczyną zgonu? Stary był - może po
    prostu ze starości umarł? I tak dalej.

    Niech się kulsony dalej domagają szacunku dla swojej formacji - kabaret.

    Shrek