  • 1. Data: 2005-11-10 07:28:29
    Temat: praca a prawo
    Od: "amber" <a...@a...pl>

    Witam
    Potrzebuje porady odnosnie prawa pracy (wiem ze to nie dokladnie ta grupa
    ale nie znalazlem innej) a mianowicie:
    pracuje w ochronie obiektu od niedawna i zdziwil mnie fakt ze w zawodzie tym
    pracuje sie po 12 godzin a czasem nawet 24.
    Stawka za godzine jest zawsze taka sama w dodatku nasz kierownik grozi nam
    karami pienieznymi (za rozne przewinienia sa rozne taryfy)
    W nocy patrolujemy obiekt bez odpowiedzniego sprzetu (ubrania zimowe,
    latarka) i to w pojedynke, slyszalem ze powinno sie to odbywac w parach
    Teraz moje pytanie dotyczy, ktore z powyzszych faktow moge zarzucic
    pracodawcy jako lamanie prawa pracy w szczegolnosci rozchodzi sie o te
    mandaty karne
    pierwszy raz trafiam na taki absurd o ile mi wiadomo jest upomnienie slowne,
    pisemne, nagana, i zwolnienie dyscyplinarne ale nie okradanie ludzi z ich
    pieniedzy ? czy moze cos sie zmienilo i jestem w bledzie
    Bardzo prosze o pomoc staram sie przekonac wspolpracowinikow do walki o
    swoje racje (bo inaczej w tym kraju zawsze bedzie wyzysk i bieda) ale nie
    mam pewnosci co do swoich argumentow

    --
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Łukasz Warzecha

  • 2. Data: 2005-11-10 08:18:12
    Temat: Re: praca a prawo
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Dnia 10-11-2005 o 08:28:29 amber <a...@a...pl> napisał:

> [...]
    > Bardzo prosze o pomoc staram sie przekonac wspolpracowinikow do walki o
    > swoje racje (bo inaczej w tym kraju zawsze bedzie wyzysk i bieda) ale nie

    Na jaką umowę Pan pracuje? o pracę czy inną?

  • 3. Data: 2005-11-10 14:47:29
    Od: "amber" <a...@a...pl>

    > Na jaką umowę Pan pracuje? o pracę czy inną?

    umowa zlecenie