  • 11. Data: 2007-11-09 13:59:27
    Temat: Re: pozew o wypłatę nadgodzin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    g...@p...onet.pl pisze:
    > Dziękuję za rady, w takim razie podeprę się "fachowymi" sformułowaniami z
    > formularza i napiszę sobie ładny pozew :-)
    > pozdrawiam

    Jeśli już, to wrzuć go na grupę do oceny ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2007-11-09 14:48:24
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Jeśli już, to wrzuć go na grupę do oceny ;)

    ok, :-) więc musze się bardziej postarać ... ale dobry pomysł ... za tydzień
    będzie gotowy !

  • 13. Data: 2007-11-09 15:32:32
    Temat: Re: pozew o wypłatę nadgodzin [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fh1o7o$cdo$5@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie wiem, jak jest i gdzie, ale gdzie nie gdzie
    A ja wiem gdzie. W słowniku i w szkole podstawowej (jak ktoś uczęszczał).
    Gdzieniegdzie, kurdę...

    --
    Jotte