  • 21. Data: 2011-03-31 11:13:39
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 13:11, Bartosz pisze:

    > A to przepraszam nie wiedziałem, że to róznica nie podjęcie a nie
    > podjęcie z adnotacją "adresat tu nie mieszka".
    > Najwidoczniej zawsze wracały z powodu nie podjęcia w terminie. Bo koleś
    > za granica mieszka a wyrok dostał prawomocny w Polsce :P i to mi się
    > podoba za jaja go nie ma uciekania od płacenia.

    Nie ciesz się. Jak człowiek będzie miał jaja, to wykaże, że podałeś
    nieprawidłowy adres w pozwie i klauzula zostanie anulowana.

    > Nieprawda - wraca do sadu lokalnego ponieważ nie podałem adresu do
    > skutecznego doręczenia co wynika z pisma a pani z sadu mi to
    > potwierdziła że jak nie podam innego adresu to wróci do loklnego Sądu.

    Jak krowie na rowie: podwójna awizacja to nie jest "adresat tu nie
    mieszka", tylko "nie podjęto w terminie".

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2011-03-31 11:15:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (31.03.2011 12:24), Liwiusz wrote:

    > 2008:
    > Premier Donald Tusk po spotkaniu Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu
    > Terytorialnego zapowiedział, że jego rząd będzie chciał doprowadzić
    > jeszcze w tym roku do zniesienia obowiązku meldunku.

    Obieca że będzie chciał i rzeczywiście chciał. Obietnicy dotrzymał :).

    p. m.

  • 23. Data: 2011-03-31 11:24:21
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ile lat musisz znać listonosza, co tak napisze na kopercie?

    -----

  • 24. Data: 2011-03-31 11:24:53
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Nie ciesz się. Jak człowiek będzie miał jaja, to wykaże, że podałeś
    > nieprawidłowy adres w pozwie i klauzula zostanie anulowana.

    W pozwie podałem prawidłowy adres zgodnie z umową. Skąd Powód ma znać
    miejsce zamieszkania pozwanego skoro pozwany nie informował pozwanego
    wczesniej o jego zmianie?
    Gdyby było tak jak ty mówisz to każdy by się przeprowadzał i unikał wyroku
    uchylając go.
    Myśle, że gdyby nawet chciał to odkrecić o ile to w ogóle możliwe, prędzej
    komornik go dopadnie - niech tylko przekroczy granicę ;)
    Tak nawiasem mówiąc jak może odkrecic skoro doręcznie było skuteczne
    (podwójna awizacja).

    > Jak krowie na rowie: podwójna awizacja to nie jest "adresat tu nie
    > mieszka", tylko "nie podjęto w terminie".

    Ale nie nastąpiła podwójna awizacja tylko "adrestat tu nie mieszka" i wraca
    do sadu lokalnego sprawa.
    No to ciekawe co teraz z tym zrobią jak pacjent wyjechał z RP albo ukrywa
    się bo i tacy są.

  • 25. Data: 2011-03-31 11:25:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 13:24, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ile lat musisz znać listonosza, co tak napisze na kopercie?

    Już nie raz pisałem, że często listonosz ma więcej do powiedzenia o
    wyniku sprawy niż sędzia. Taki polski paradoks.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2011-03-31 11:29:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 13:24, Bartosz pisze:

    > W pozwie podałem prawidłowy adres zgodnie z umową.

    Masz podać aktualny adres zamieszkania, a nie jakieś stare dane z umowy.

    > Skąd Powód ma znać
    > miejsce zamieszkania pozwanego skoro pozwany nie informował pozwanego
    > wczesniej o jego zmianie?

    Mając pismo z sądu z żądaniem podania adresu, możesz się zwrócić o jego
    podanie tutaj:
    http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/650/8650/Udostepni
    anie_danych_ze_zbiorow_meldunkowych_zbioru_PESEL_ora
    z_ewidencji_wydanyc.html

    > Gdyby było tak jak ty mówisz to każdy by się przeprowadzał i unikał
    > wyroku uchylając go.

    Ale jakoś ludzie tak nie robią, dziwne, co?

    > Myśle, że gdyby nawet chciał to odkrecić o ile to w ogóle możliwe,
    > prędzej komornik go dopadnie - niech tylko przekroczy granicę ;)

    Że niby komornik będzie na niego czatował na granicy? Masz na niego
    nakaz aresztowania, czy nakaz zapłaty długu?

    > Tak nawiasem mówiąc jak może odkrecic skoro doręcznie było skuteczne
    > (podwójna awizacja).

    Wykazując, że awizacja nie odbyła się pod adresem zamieszkania
    pozwanego, co jest warunkiem koniecznym, aby taką awizację uznać za
    skuteczną.

    > Ale nie nastąpiła podwójna awizacja tylko "adrestat tu nie mieszka" i
    > wraca do sadu lokalnego sprawa.

    Zatem słusznie każdy sąd nie uzna takiego listu za dostarczonego.
    Natomiast nawet Lublin uzna list za dostarczony po podwójnej awizacji.

    > No to ciekawe co teraz z tym zrobią jak pacjent wyjechał z RP albo
    > ukrywa się bo i tacy są.

    Ciekawe co Ty zrobisz, sposoby są, tylko czy zechcesz z nich skorzystać?
    Nikt za Ciebie tą sprawą się nie zajmie.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2011-03-31 11:30:08
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:54, Bartosz pisze:
    > Właśnie pytałem w UM Pani nie wyda mi żadnego adresu zameldowania z
    > powodu ustawy o ochronie danych osobowych. Jedynie Sąd/Policja itp ma
    > prawo zwrócić się w tej sprawie do nich.
    > Tak więc kolego kam dziekuję Ci serdecznie za takie złe podpowiedzi.

    poszukaj bardziej douczonej pani
    i pokaż jej wezwanie z sądu

    k.

  • 28. Data: 2011-03-31 11:30:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 13:15, mvoicem pisze:

    > Obieca że będzie chciał i rzeczywiście chciał. Obietnicy dotrzymał :).

    Cóż, jak w starym dowcipie o Ruskim który złowił złotą rybkę a w ramach
    życzenia poprosił o tytuł Bohatera Związku Radzieckiego. Błysnęło,
    huknęło - Ruski patrzy a stoi sam z pistoletem w ręku a naprzeciwko
    czołgi i ze setka Niemców. 'Bladź. Posmiertnyj dała". ;)

    --
    spp

  • 29. Data: 2011-03-31 11:59:29
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie=?UTF-8?Q?miesza?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartosz wrote:

    > Właśnie pytałem w UM Pani nie wyda mi żadnego adresu zameldowania
    > z powodu ustawy o ochronie danych osobowych. Jedynie Sąd/Policja itp
    > ma prawo zwrócić się w tej sprawie do nich. Tak więc kolego kam
    > dziekuję Ci serdecznie za takie złe podpowiedzi.
    >
    > Ponieważ nie znam innego adresu sprawa idzie do Sądu lokalnego
    > zgodnie z informacją w pozwie. Z tego co wiem po dziesiątkach
    > innych pozwów jakie wysyłałem Sądu lokalnego nie interesuje czy
    > tam mieszka czy nie mieszka zawsze dostaje wyrok prawomocny nawet jak
    > nie odbierze koresponedencji albo nawet jak nie mieszka.

    Rozumiem że bardzo chciałbyś, żeby ktoś cię pozwał i jako twój
    adres podał jakieś kompletnie zmyślone dane.
    Nie odebrałbyś pism (no bo jak, skoro byś nie wiedział o żadnej
    rozprawie), sąd by zasądził to co gość by chciał, informacji o
    wyroku też byś nie odebrał, uprawomocniłoby się i byłbyś w
    głębokiej d.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 30. Data: 2011-04-03 14:18:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Już nie raz pisałem, że często listonosz ma więcej do powiedzenia o wyniku
    > sprawy niż sędzia. Taki polski paradoks.

    Biegły też może mieć więcej do powiedzenia