  • 51. Data: 2006-03-08 08:13:08
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ape [Tue, 7 Mar 2006 14:52:00 +0100]:

    > zauwaz jakiego typu pytania tu sie najczesciej pojawiaja:
    > jak ojca pozbawic praw? czy podac ojca dziecka? itp

    Normalne. Bo kobieta szuka porady, a facet "jest twardy i sobie
    poradzi" :-) Nie zauważyłeś nigdy tego zjawiska? ;-)

    > kiedy ostatnio sie spotkalas z zapytaniem typu: jak pozbawic
    > matke praw?

    Bodaj w lutym było...

    > uwazasz moze, ze w polsce nie istnieje dyskryminacja plci?

    Istnieje. W sądach na korzyść kobiet, u Ciebie na korzyść
    facetów. Niezależnie od stanu faktycznego w obu przypadkach.

    Mówisz, że wyrównujesz? ;-)

    Kira

  • 52. Data: 2006-03-08 12:24:37
    Temat: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "sandra" napisał:

    > nie moge w tak tragicznej dla Ciebie sytucji przetrawic jednego kęsa
    > ... " rozwod bez orzekania o winie "

    A ja mogę. Syty nie zrozumie głodnego.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestała być zagadką,
    świat stałby sie nudny,

  • 53. Data: 2006-03-08 13:20:20
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale bezjajeczni faceci jesteście - takie histeryczne pianie tutaj
    > urządzacie, że wstyd przynosicie całemu męskiemu rodowi! Tyle jazgotu co
    > wśród przekupek. Nic dziwnego, że jesteście facetami po przejściach. Kto
    > by z takimi wytrzymał?
    > Graszka

    nauczylem sie od przewodniczacej SSR :)
    Jarmark z sali sadowej. :)
    A jaj miec nie moge bo nie mam jak ich znosic w przeciwienstwie do Ciebie :)
    Maver

  • 54. Data: 2006-03-08 16:19:07
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > A ja mogę. Syty nie zrozumie głodnego.

    W tej swojej sytosci zaczelam zastanawiac się jak doszlo do kontaktow ojca
    z dzieckiem kiedy to formalnie sie zakonczylo " bez orzekania o winie" a w
    tresci akt moze jest caly problem poruszony : bicia ,gwaltow,znecania sie
    nad dzieckiem itp. Czy tym razem bylo inaczej ? Sedzia mimo zajsc jakie
    mialy miejsce w tym zwiazku pozwolila na kontakty z maloletnim ? Wiec
    Panowie czy teraz widzicie ,ze polskie sady wcale nie sa za prawymi matkami
    . Takiemu tatusiowi umozliwily kontakty przez taki dlugi okres ? hm to chyba
    przez ta sytosc nie potrafie tego zrozumiec ...Jak mogl/a pozwolic na taki
    kontakt? I jeszcze mnie jedno zastanawia , dlaczego sprawa kontaktow nie
    zostala w tej tragicznej sytuacji rozpoznana na sprawie rozwodowej ? Czemu
    nie wnioskowano o kontakt z dzieckiem ( jesli nie bylo przeslanek do
    pozbawienia a ojciec nie gwarantowal nalezytej opieki ) w domu matki ? Czy
    matka opisujac swoja tragedie pod tyt. "wyszaleliscie sie ? " liczyla na
    to ,ze ojciec po rozwodzie bardziej pokocha swoje dziecko?

    wybacz ale nie zrozumiem tego moze faktycznie moja sytosc cos mi zaslonila

    pozdrawiam
    Sandra

  • 55. Data: 2006-03-08 16:34:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    . Czy tym razem bylo inaczej ? Sedzia mimo zajsc jakie
    > mialy miejsce w tym zwiazku pozwolila na kontakty z maloletnim ? Wiec
    > Panowie czy teraz widzicie ,ze polskie sady wcale nie sa za prawymi matkami

    czy byly jakiekolwiek dowody?

> [...]

    czy byly jakiekolwiek dowody?

    > wybacz ale nie zrozumiem tego moze faktycznie moja sytosc cos mi zaslonila

    ty pewnie bys byla zadowolona za gdyby sad Cie skazal bez zadnych
    dowodow za rozboj w momencie gdybym zlozyl na Ciebie doniesienie o
    popelnieniu takiego przestepstwa czy tak?
    <TAK/NIE>

    P.

  • 56. Data: 2006-03-08 17:46:47
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > czy byly jakiekolwiek dowody?

    O to właśnie chodzi. Same zarzuty bez ich udowodnienia na nic się
    zdadzą. A udowodnienie np. gwałtu w małżeństwie - podejrzewam, że nie
    było i nie jest to łatwe w naszym kraju prawym i sprawiedliwym.

    Pozdrawiam - Aicha

  • 57. Data: 2006-03-08 19:07:43
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > wyjasnenie: bajkopisarka :>

    ale kazda bajka ma swoja pointe.

  • 58. Data: 2006-03-08 19:14:43
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > O to właśnie chodzi. Same zarzuty bez ich udowodnienia na nic się zdadzą.
    > A udowodnienie np. gwałtu w małżeństwie - podejrzewam, że nie było i nie
    > jest to łatwe w naszym kraju prawym i sprawiedliwym.

    Bzdura. Gwalt od pozycia rozni sie tym, ze odbywa sie bez woli osoby
    gwalconej. Zatem nasuwa sie pytanie czy obdukcja zgwalconej wykazala slady
    wystepujace w przypadku gwaltu. Bez tego wszelkie stwierdzenia sa
    dywagacjami.

    A nawiazujac do wypowiedzi Sandry :"Wiec Panowie czy teraz widzicie ,ze
    polskie sady wcale nie sa za prawymi matkami" uprzejmie informuje, ze takie
    zachowanie jest identyczne z postawa sedziow w sadzach rodzinnych. Nawet bez
    powodow i dowodow matka ma racje. Ot psikus.:)

    Pozdr Maver.

    .

  • 59. Data: 2006-03-08 19:32:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Aicha napisał(a):

    > O to właśnie chodzi. Same zarzuty bez ich udowodnienia na nic się
    > zdadzą. A udowodnienie np. gwałtu w małżeństwie - podejrzewam, że nie
    > było i nie jest to łatwe w naszym kraju prawym i sprawiedliwym.

    jeszcze by tego brakowalo by bylo inaczej. ja bym emigrowal.
    Co za problem Panno ukryc urzdazenie nagrywajace? Przestepstwa w
    rodzinie(przemoc) sa popelniane regularnie, zebranie dowodow jest
    trywialne o ile zaczyna sie od tego a nei od zamkniecia podejrzanego w
    areszcie.

    P.

  • 60. Data: 2006-03-08 19:33:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > gwalconej. Zatem nasuwa sie pytanie czy obdukcja zgwalconej wykazala slady
    > wystepujace w przypadku gwaltu. Bez tego wszelkie stwierdzenia sa

    a i slady nei sa dowodem, bo stosunek mogl sie odbyc za zgoda
    wspolmalzonka/i