  • 31. Data: 2003-12-28 18:40:51
    Temat: Re: powazna sprawa - p2p i interwencja z Paramount - co zrobic ?
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Olgierd wrote:
    > Niejaki(a) Ajgor w wiadomości <bsksb3$tsi$1@absinth.dialog.net.pl>
    > powiedział(a) co następuje:

    > Pytanie przed czym lepiej się zabezpieczyć: przed gnojem czy przed
    > komandem SEALS ;-)))

    Ja juz wilcze doly kopie. Jak wpadnie gnol to go na pole rozzuce. A jak foki
    to na tluszcz przerobie ;D

  • 32. Data: 2003-12-30 10:25:48
    Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl>

    *news* <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał(a)
    w wiadomości: news:bsd7hf$c9v$1@sklad.atcom.net.pl ...
    > Witam,
    > 1. Czy odpowiadam za tresc i zawartosc przesylanych przez tego klienta
    > danych ?
    Oczywiscie ze nie :)

    > 2. Czy Powinienem powziac dalej idace kroki niz przekazanie mu
    > stosownej informacji o jego naduzyciach
    Znajomy, ktory jest adminem sredniej wielkosci sieci dostal list z
    Unauthorized Distribution of the Copyrighted Motion Picture Entitled w
    sprawie Two Towers Extended Edition - DVD, ktore ktos kaza
    rozprowadzal - prosili by upomniec tego goscia i go zablokowac
    Wystarczylo pokazac list gosciowi i tak sie przestraszyl ze wywalil
    wszystko z kompa i ponoc szybciutko nawet na linucha sie przesiadl :))
    tak z przezornosci

    > 3. Czy powinienem zawezic funkcjonalnosc udostepnionego mu lacza
    > stalego, by nie mogl korzystac z P2P informujac/nieinformujac go o
    > tym fakcie ?
    Chyba nie warto, po co utrudniac sobie (i innym zycie)

    > 4. Moze ktos w ogole podpowie co robic w takich przypadkach, bo nie
    > jest to standardowa sytuacja jak sciaganie plikow w kafejce
    > internetowej, bo ja nie gromadze zadnych danych na moich serwerach.
    patrz pkt 4 ;)

    > 5. Jak sie ustosunkowac wobec BayTSP - wspolpracowac czy zignorowac
    > sprawe ?
    Moze krotkie wyjasnienie, ze user zostal poinformowany. Wtedy masz
    zawsze jakis swistek na to ze zareagowales

    Arkadiusz Gawronowski