  • 11. Data: 2007-02-19 05:50:01
    Temat: Re: potracenie pijanego
    Od: d...@g...com

    ale to ja wyliczam predkosc z pomiarow dlugosci drogi hamowania

    nie chodzi o ile wiadomo ze u nas za przekroczenie o 5km/h juz sa
    mandaty

    ten kraj jest dziwny i nie wiadomo czego sie po nim mozna spodziewac
    (a bardziej po systemie prawniczym)
    bo jezeli pijanemu kierowcy groza powazne konsekwencje to dlaczego nie
    obarcza sie pijanych pieszych za powodowanie wypadkow?

  • 12. Data: 2007-02-19 12:43:26
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wyobraź sobie, ze odszkodowanie z OC ma sporą szansę mimo wszystko.

    Ta. A na jakiej podstawie? Bo zna sędziedziego prowadzącego sprawę?

    +inż.leva+

  • 13. Data: 2007-02-19 12:49:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Johnson:

    >no moze nie do konca, z wstepnych ogledzin wyszklo ze prekroczylem
    >predkosc - teren zabudowany

    po pierwsze jakby co to zakwestionuj wynik szacunkowej oceny prędkości,
    zażądaj informacji jaką jest dokładność takiego szacunkowego określania
    prędkości.

  • 14. Data: 2007-02-19 15:36:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > po pierwsze jakby co to zakwestionuj wynik szacunkowej oceny prędkości,

    Sądzisz, że postawią mu zarzut bez powoływania biegłego???

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2007-02-20 18:43:42
    Od: d...@g...com

    > Sądzisz, że postawią mu zarzut bez powoływania biegłego???

    zarzuty to nie problem wystarczy ze maja podstawy ku temu

    zakwestionowanie predkosc i nie problem ale przypuszczam ze kazdy
    biegly stwierdzi przekrocznie to jedynie odciagnie sprawe o 2-3
    tygodnie
    ale dobre zawsze mozna wykozystac