  • 1. Data: 2008-03-13 09:01:44
    Temat: poszukiwany wyrok sądowy
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczy poszukuję wyroku sądowego o którym było głośno
    prawdopodobnie w roku 2004, tyczyło się to sytuacji,gdy bank wysłał swoim
    klientom kartkę z życzeniami świątecznymi na zastrzeżony adres
    korespondencyjny.Czy ktoś może coś pamięta,kojarzy, ewentualnie gdzie można
    takiego wyroku szukać.Znalazłem taką stronkę www.ebos.pl, jednakże nie mogę
    nic tam znaleźć. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
    <M>

  • 2. Data: 2008-03-14 00:31:08
    Temat: Re: poszukiwany wyrok sądowy
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba trochę wczesniej.
    Tez mi tamten wyrok czasem chodzi po głowie, bo zaraz po wyroku taka sama systuacja
    spotkała kogoś z mojej rodziny -
    list z banku, w którym nie było konta od kilku lat - i żałuję, że nie wystarałem się
    w czyimś imieniu o te 10 tys. zł
    odszkodowania...
    Byc może powinienes przekopać płatne archiwa Rzeczpospolitej lub Wybiórczej.
    JaC

    -----