  • 1. Data: 2007-01-12 03:56:42
    Temat: postępowanie komornicze i upadłość S.C.
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    Witam
    Proszę o radę:
    jestem współnikiem spółki cywilnej, która popadła w tarapaty. O złodziejach ,
    kótrzy nas okradli nie bedę pisał.
    Obenicnie sytuacja jest taka że przeprowadzana jest egzekucja komornicza na
    majatku spółki ( nieruchomość) oraz na majatku moim i wspólnika.
    Nie mamy gotówki. Dowiedziałem się że obecnie po zmianie prawa upadłościwego w
    2005 roku istnieje możliwość przeprowadzenia takiej upadłości i że w ramach tego
    prawa, po przeprowadzeniu upadłości sąd moze anuolwać pozostałe po upadłości
    długi lub ich część.
    Moje pytanie: czy to prawda? Czy sąd bez gotówki na syndyka , a wiedząc o
    znacznej wartości nieruchomości może wszcząć potępowanie upadłościowe?
    CZy w zwiażku z tym radzicie by wystąpić z wnioskiem o upadłość tak aby przerwać
    postępowanie komornicze , przeprowadzić upadłość i liczyć na anulowanie długów
    przez sąd, czy też to fikcja.
    Dodam ,ze nieruchomość jest znacznej wartości ( ca 500.000) ale długi również (
    ca 700.000 bez odsetek.
    MORSKI

  • 2. Data: 2007-01-12 21:30:15
    Temat: Re: postępowanie komornicze i upadłość S.C.
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    Kochani,

    Ja to do was z poważnym problemem życiowym, dajcie jakąs wskazówkę.
    Może znacje jakiegoś prawnika, kotry się specjalizuje w upadłościach i egzekucjach.

    MORSKI

    Witam