  • 21. Data: 2007-02-07 21:40:10
    Temat: Re: posiadanie i sciaganie mp3, legalne?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    GrzegorzG napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:eqcc3j$fd0$2@inews.gazeta.pl...
    >>>
    > na jakiej podstwie maja zabrac kompa jezeli nie ma takiego wymogu w
    >
    > kolega Piotr [trzykoty] kilka linkow nizej napisal:
    > " (...) do przeszukania wystrcza legitymacja służbowa i uzasadnione
    > przypuszczenie
    > znalezienia określonej rzeczy mogącej być dowodem (...)".
    >
    > cytat z pierwszej odpowiedzi tutaj:
    > http://tiny.pl/wzr6

    1. legitymacja przy czynnosci nie cirepiacej zwloki

    2. moze stanowic dowod w sprawie

    w Twoim rozumieniu punkt drugi polegalby na szukaniu ewentualnego haka a
    nie na uzasadnionym podejrzeniu przestepstwa.

  • 22. Data: 2007-02-07 21:42:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    GrzegorzG napisał(a):

> [...]
    > typu kontroli.
    > Moze dlatego, ze kazdy przypadek jest inny...

    > no i o to chodzi wlasnie :/ Jesli wina jest udowodniona, to nie ma o
    > czym mowic. Ale ktos powinien pomyslec i uscislic przepisy dot.
    > zabezpieczania sprzetu, a nie isc na latwizne, sypac nakazami
    > prokuratorskimi i zabierac co sie da.
    > Informatyk wyslany z taka kontrola wie, co jest niezbedne do sprawdzenia
    > zawartosci dyskow twardych a w wiekszosci przypadkow ten sam komputer
    > nie jest do tego potrzebny.
    > Dobrze, ze monitorow i drukarek nie biora :/

    wszystko jest uscislone, maja miejsce naduzycia do czasu az ktos
    zorientowany i zdesperowany sie porzadnie wk.

  • 23. Data: 2007-02-07 21:43:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > He, a jest tez tak ze konfiskuja, przy okazji aparaty foto, tv ,
    > samochody....na poczet przyszlych kar (sam komputer moze nie wystarczyc),
    > tak ze sam widzisz jak jest. A potem zwracaja zniszczone jesli nic nie
    > udowodnia, albo nie zwracaja wcale...

    jak na frajera trafia to byc moze