  • 1. Data: 2004-08-07 14:44:01
    Temat: posiadanie broni bez zezwolenia
    Od: "Anonymous" <N...@n...com>

    Co by mi grozilo gdyby zlapala mnie policja na posiadaniu broni gazowej bez
    zezwolenia ? (nabita,bron mojego ojca, on ma zezwolenie, ja nie (i jestem
    pelnoletni).

    Czy poszedlbym siedziec czy konczy sie na grzywnie/upomnieniu ?
    Jest to przestepstwo czy wykroczenie ?
    Zakladamy ze bron mam ukryta (przy pasku), nie uzylem jej w zadnym celu.

    A.

  • 2. Data: 2004-08-07 15:20:44
    Temat: Re: posiadanie broni bez zezwolenia
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Jest to przestepstwo czy wykroczenie ?
    > Zakladamy ze bron mam ukryta (przy pasku), nie uzylem jej w zadnym celu.

    jup sobie taki gazowy na ktory pozwolenie jest nie potrzebne, w kazdej
    gazetce TV masz oferty.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-07 18:18:27
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > jup sobie taki gazowy na ktory pozwolenie jest nie potrzebne, w kazdej
    > gazetce TV masz oferty.

    Skutecznosc takich sprzetow przemilczmy... :)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-08-07 19:13:46
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    Jakies 12 lat temu moze wiecej zaplacilem kolegium milion starych
    zlotych.Pojechalem na pare dni do Polski z Niemiec i wziolem ze soba
    pistolet gazowy na ktory w Niemczech nie trzeba miec pozwolenia.Przypadkowo
    policja zauwazyla i kolegium plus konfiskata .

  • 5. Data: 2004-08-07 21:42:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Skutecznosc takich sprzetow przemilczmy... :)

    Tych na zezwolenie też. Jeden i drugi skuteczność ma podobną. Z tych na
    zezwolenie jedynie z bardzo bliskiej odległości (a tak do metra) komuś
    możesz krzywdę zrobić. Ani z jednego, ani z drugiego skutecznie dalej, jak
    na 3-4 metry w zasadzie nie strzelisz.

  • 6. Data: 2004-08-07 22:29:41
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    A ja sie wlasnie staram o zezwolenie na bron i wiem jedno nie bedzie
    latwo i tanio

  • 7. Data: 2004-08-07 22:35:13
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > A ja sie wlasnie staram o zezwolenie na bron i wiem jedno nie
    > bedzie latwo i tanio

    W Polsce nie ma tanio i latwo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 8. Data: 2004-08-08 10:04:22
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Anonymous" <N...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest to przestepstwo czy wykroczenie ?
    > Zakladamy ze bron mam ukryta (przy pasku), nie uzylem jej w zadnym celu.

    http://www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/prawo/prawo_3
    .html

    bogen

  • 9. Data: 2004-08-08 10:56:17
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Zaden ze mnie mysliwy do obrony wlasnej potrzebna

  • 10. Data: 2004-08-08 14:46:16
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zaden ze mnie mysliwy do obrony wlasnej potrzebna

    Umiesz czytac???
    Wogole" odpaliles tego linka??
    Ehhhh szkoda gadac......

    bogen