  • 11. Data: 2007-11-27 20:58:27
    Temat: Re: portal fotka-pytanie
    Od: "futurapack" <f...@v...pl>

    no coz.... po za małymi wyjatkami zdaje sie ,że ta grupa niewiele rózni sie
    od stadionu. Gdyby interesowała mnie opinia kilku z Was nt fotki to bym sie
    spytał. ale zdaje sie ,że nie bardzo zdajecie sobie sprawę z tego gdzie
    jestescie.... Dziekuje kompetentnym :-)

  • 12. Data: 2007-11-27 21:13:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 19:21:09 +0100, grizz napisał(a):

    > Kwestia treści tej wypowiedzi, nieprawdaż?

    Nie. Widać, że nadal nie rozumiesz.

    > Gdyby autorowi ni pasowało, to czytając 212 do 216 by dotarł...

    I co mu ten 216 da? Zupełnie nic. Nadal błądzisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-11-28 08:03:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >ale zdaje sie ,że nie bardzo zdajecie sobie sprawę z tego gdzie
    > jestescie....

    To raczej ty nie zdajesz sobie sprawy gdzie mieszkasz. Tu nie stany, tu nie
    wnosi sie sprawy o byle pierdolke. Przeciaganie jakiegos szczeniaka po
    sadach za to ze np napisal ze twoja zona to stara k**** albo ma obwisle
    cycki jest strzelaniem z armaty do komara i generalnie nic ci nie da poza
    strata czasu, pieniedzy, osmieszeniem zony w oczach kolenych osob w to
    zaangazowanych i i zasluzeniem na opinie pieniacza. No ale wybor jest twoj.

    Poza tym jak juz chcesz uzyskac opinie to nalezaloby dac linka do owego
    feralnego komentarza aby szlo ocenic czy kwalifikuje sie to pod cokolwiek

    HaNkA

  • 14. Data: 2007-11-28 08:11:20
    Od: "futurapack" <f...@v...pl>

    Nie napisałem ,że chodzi o szczeniaka ale o dorosego faceta, po za tym
    zadaje pytanie dot prawa a wy zaczynacie od prawienia morałów, ech... banda
    amatorów... chron Boże Polske przed takimi prawnikami

  • 15. Data: 2007-11-28 08:24:04
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Nie napisałem ,że chodzi o szczeniaka ale o dorosego faceta, po za tym
    > zadaje pytanie dot prawa a wy zaczynacie od prawienia morałów, ech...
    > banda amatorów... chron Boże Polske przed takimi prawnikami

    Facet, nie ośmieszaj się. To jest grupa dyskusyjna, a nie biuro porad
    prawnych.
    Poza tym skonfiguruj sobie czytnik, odpisuj pod postem, tnij cytaty.

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2007-11-28 09:56:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 09:11:20 +0100, futurapack napisał(a):

    > Nie napisałem ,że chodzi o szczeniaka ale o dorosego faceta, po za tym
    > zadaje pytanie dot prawa a wy zaczynacie od prawienia morałów, ech... banda
    > amatorów... chron Boże Polske przed takimi prawnikami

    Odpisuj pod postami.
    Chyba Ci się myli prawo z matematyką - tam są zasady które nie podlegają
    interpretacji.
    Odpowiedź na twoje pytanie "Czy taki występek podlega karze?"
    brzmi "czasami tak, czasami nie". A o to jak będzie w twoim przypadku
    to pytaj wróżkę, bo bez podania konkretów to tylko na ci cos powie.

    Henry

  • 17. Data: 2007-11-28 10:03:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > pytanie dot prawa a wy zaczynacie od prawienia morałów, ech... banda
    > amatorów... chron Boże Polske przed takimi prawnikami

    bog jakos nie ochronil twojej zony przed niedojzalym molestatorem
    jakbys inaczej sformulowal pytanie, dalbys cytat to i konkretniejsze odpowiedzi
    bys otrzymal, a tak sam sprowokowales taka forme dyskusji i takie reakcje

    jak chciales porady prawnej, trzeba bylo isc do kancelarii i wywalic dwie stowki
    za porade

  • 18. Data: 2007-11-28 10:10:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "futurapack" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisałem ,że chodzi o szczeniaka ale o dorosego faceta

    A wiesz skad? Poza tym to ze ktos metrykalnie ma 50 lat nie znaczy ze nie
    zachowuje sie jak szczeniak albo obrazony szczeniak:) Co widzisz na wlasnym
    przykladzie:)

    HaNkA

  • 19. Data: 2007-11-28 11:06:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Nov 2007, szerszen wrote:

    > Użytkownik "futurapack" <f...@v...pl> napisał
    >
    > jakbys inaczej sformulowal pytanie, dalbys cytat [...]
    >
    > jak chciales porady prawnej, trzeba bylo isc do kancelarii i wywalic dwie
    > stowki za porade

    ...a i wtedy bez przeformułowania danych tudzież dania cytatu by się
    raczej NIE obyło...
    Czyżby standardowe linki na #precyzja i #lajza byly wskazane? ;)
    http://rtfm.killfile.pl/

    pzdr, Gotfryd