  • 1. Data: 2007-08-07 09:10:09
    Temat: pornoreklamy za wycieraczka
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Hej, mam pytanie czy legalne jest umieszczanie za wycieraczkami, czy
    wsuwanie w okna reklam?
    Ostatnio widziałem, jak typek wsuwał reklamy "masaży erotycznych" i ja
    np. nie chciałbym czegoś takiego zobaczyć na swoim samochodzie.

    Czy to legalne?
    Da się z czymś takim walczyć?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2007-08-07 10:55:08
    Temat: Re: pornoreklamy za wycieraczka
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > Ostatnio widziałem, jak typek wsuwał reklamy "masaży erotycznych" i ja
    > np. nie chciałbym czegoś takiego zobaczyć na swoim samochodzie.

    Nielegalne.
    Strasz Wiejska wystawia mandaty za zaśmiecanie miasta, w przypadku
    złapania "roznosiciela" na gorącym uczynku

  • 3. Data: 2007-08-07 12:11:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    r...@w...pl pisze:

    > Nielegalne.
    > Strasz Wiejska wystawia mandaty za zaśmiecanie miasta, w przypadku
    > złapania "roznosiciela" na gorącym uczynku

    Czyli trzeba takiego złapać?
    A jeśli zadzwonię do takiej "agencji masażu" i się spytam "Dzień dobry,
    czy to waszej firmy ulotkę znalazłem pod wycieraczką" a oni odpowiedzą
    "tak" to jest podstawa do ukarania zleceniodawcy a nie samego roznosiciela?

    pozdrawiam.
    PlaMa