  • 11. Data: 2004-10-02 10:29:27
    Temat: Re: popełniłam przestępstwo
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Johnson <j...@a...pl.nospam> w poscie
    news:cjim4a$322$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Bredzisz.

    Dlaczego uwazasz, ze bredzi ?
    Nie slyszales o aferze FOZZ ??? - serio uwazasz, ze jest szanasa na
    prawomocny wyrok przed terminem przedawinienia ?
    Naprawde uwazasz, ze to byl przypadek, ze Piwnik powolano na Ministra
    Sprawiedliwosci w trakcie, gdy prowadzila ten proces ???

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 12. Data: 2004-10-02 17:16:24
    Temat: Re: popelnilam przestepstwo
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/1/2004 9:39 AM, Ania wrote:
    > Ja doskonale rozumiem ze czas nie zwalnia mnie z odpowiedzialnosci za to co
    > zrobilam, ale ja jestem dzis innym czlowiekiem. Wtedy bylam gowniara, dzis
    > mam meza male dziecko. Co wiecej ja chce poniesc kare. We wniosku
    > zaznaczylam ze chce oddac te pieniadze, odpracowac spolecznie czy zrobic
    > cokolwiek innego.
    [...]

    Aniu, podstawa to naprawienie szkody, jak najszybsze - Twoje
    wnioskowanie, że chcesz to zrobić informuje, że jeszcze tego nie
    zrobiłaś, jest jakby zaproszeniem do sformalizowania, czyli wyroku.

    Dlaczego "chcesz", a nie zrobiłas tego jeszcze? Czy nie ma komu oddać?

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2004-10-05 18:57:50
    Od: "Ania" <ania_ww[nospam]@op.pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobiłaś, jest jakby zaproszeniem do sformalizowania, czyli wyroku.
    >
    > Dlaczego "chcesz", a nie zrobiłas tego jeszcze? Czy nie ma komu oddać?

    O to wlasnie chodzi ze ja nie mam komu oddac... Sprawa jest skomplikowana
    ale chec naprawienia szkody deklarowalam juz 5 lat temu i prokurator chyba
    nie wzial tego pod uwage. Potem bylo 5 lat ciszy myslalam ze umozono na moj
    wniosek.

    Pozdrawiam i dziekuje za kazdy odzew