  • 1. Data: 2007-05-14 17:55:26
    Temat: popelnienie przestepstwa przez sedziego
    Od: "noname" <n...@n...com>

    Witam

    Mam w rece dowod na przestepstwo popelnione przez sedziego sadu
    gospodarczego. Co powinienem zrobic ?

    Wybrac inne miasto na zlozenie doniesienia ? CBA ma tylko automatyczna
    sekretarke. Moze jest jakas jednostka organizacyjna co sie zajmuje tego typu
    doniesieniami ?

    noname

  • 2. Data: 2007-05-14 20:01:53
    Temat: Re: popelnienie przestepstwa przez sedziego
    Od: " " <f...@g...pl>

    noname <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > sekretarke. Moze jest jakas jednostka organizacyjna co sie zajmuje tego typu

    A to przestępstwo to niby jakie ma być? I co masz za dowód?

  • 3. Data: 2007-05-15 18:21:22
    Od: "noname" <n...@n...com>

    > A to przestępstwo to niby jakie ma być? I co masz za dowód?

    na rozprawie zeznawali swiadkowie. Zostalo wszystko zaprotokolowane. Po
    rozprawie pobralem kserokopie protokolu z rozprawy. po ogloszeniu wyroku w
    aktach znalazlem poprawione protokoly a uzasadnienie wyroku zawieralo cytaty
    z popoprawianych czesci czyli zeznania co nie padly

    noname

  • 4. Data: 2007-05-15 19:31:15
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "noname" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > cytaty
    > z popoprawianych czesci czyli zeznania co nie padly

    hahah, ja kiedys dysponowałem faxem z niezbitymi doowodami (że ni wyrażałem
    zgody na podpis f.vat bez mojej zgody, kontarchent to potwierdził) i sedzia
    SG uznał że w polsce to zaden dwod, natomiast sfałszowny orginalny dokument
    że wyrażam zgode na podpis bez mojej zgody jak najabrdziej.
    Jak sobie przypomne to syf jakich mało.
    I powiem Ci jedna rzecz jesli tak jak mowisz jest: to, najpierw sprawdz z
    jakiej opcji jest sędzia dalej pojdzie jak po szynie albo po grudzie.

    PabloGT

  • 5. Data: 2007-05-17 22:35:35
    Od: Michał <b...@b...pl>

    PabloGT napisał(a):
> [...]
    > I powiem Ci jedna rzecz jesli tak jak mowisz jest: to, najpierw sprawdz z
    > jakiej opcji jest sędzia dalej pojdzie jak po szynie albo po grudzie.

    Co wy, kufa, chcecie? Sądy gospodarcze są już dawno sprywatyzowane. ;)

    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-05-17 22:46:27
    Od: Michał <b...@b...pl>

    noname napisał(a):
> [...]
    > aktach znalazlem poprawione protokoly a uzasadnienie wyroku zawieralo cytaty
    > z popoprawianych czesci czyli zeznania co nie padly

    To może być po prostu indolencja sędziego lub protokolanta(-ki). Nie
    masz żadnych dowodów, że celowo zaprotokołowano inaczej. "Korekta"
    zeznań to przypadłość obecnego systemu, zdecydowanie sprzyja matactwom,
    choć zapewne tylko niewielka część przeinaczeń jest ich wynikiem.

    Zawiadomienie o _podejrzeniu_ popełnienia przestępstwa wyślij do
    Prokuratury Krajowej i CBA. Jeśli jest to częścią większej sprawy to
    zostanie właściwie skierowane. Jeśli nie jest - to pozostanie bez biegu.

    Pamiętaj też, by nie oceniać, sądzić zbyt wcześnie. Wielu instytucji w
    tym kraju nie cierpię i z lubością zbieram materiały na ich temat... ale
    pamiętaj, by nie oskarżać _personalnie_ zbyt wcześnie. Dla własnej
    przyzwoitości.

    A, właśnie. Przypomniałeś mi, że mam kupić nowy dyktafon. ;)

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2007-05-18 08:40:19
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    > Pamiętaj też, by nie oceniać, sądzić zbyt wcześnie. Wielu instytucji w
    > tym kraju nie cierpię i z lubością zbieram materiały na ich temat...

    Czy ewentualnie zbierasz też materiały na temat Rzecznika Praw Dziecka ablo
    Rzecznika Praw Obywatelskich?

    Jeżeli, tak to skontaktuj się na priv.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2007-05-18 08:44:15
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    adam.eu <a...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ewentualnie zbierasz też materiały na temat Rzecznika Praw Dziecka ablo
    > Rzecznika Praw Obywatelskich?
    >
    > Jeżeli, tak to skontaktuj się na priv.

    Na temat działalności adwokatów również.

    Pozdrawiam
    Adam