  • 11. Data: 2006-04-06 02:38:33
    Temat: Re: pomyłka w nazwisku - i po sprawie???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rozwiązanie dla lubiących mocne wrażenia. Bezpieczniej chyba zażalić się
    > na odrzucenie sprzeciwu i (dla porządku) wnieść o sprostowanie nakazu
    > zapłaty.
    >
    > A jeśli błędne nazwisko jest już w pozwie, to niby na jakiej
    > podstawie sąd ma to zrobić?

    na podstawie wniosku wierzyciela.

    Przerabiałem, da się, ale trzeba sędziego nie idioty, który nie odpowie,
    że się nie da.

  • 12. Data: 2006-04-06 03:42:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > na podstawie wniosku wierzyciela.
    >
    > Przerabiałem, da się, ale trzeba sędziego nie idioty, który nie odpowie,
    > że się nie da.

    Nie raz się da, nieraz nie da. I idioctwo lub jego brak zapewne nie ma
    tu nic do rzeczy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 13. Data: 2006-04-06 06:11:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > O sprostowanie nakazu może co najwyżej wnieść wierzyciel.

    a to ograniczenie z czego niby wynika?

    KG

  • 14. Data: 2006-04-06 11:10:18
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Momus wrote:
    > BTW, sąd nie dokonuje wykładni
    > czekokolwiek

    Dokonuje. Art. 352 kpc.

    Zgoda.
    Miałem na myśli wykładnię prawa powszechnie obowiązującą a nie tzw. w. p.
    sądową.
    Sorry...

    --
    Momus

  • 15. Data: 2006-04-06 12:28:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Przerabiałem, da się, ale trzeba sędziego nie idioty, który nie odpowie,
    > że się nie da.

    Na jakim etapie? Po złożeniu pozwu, to pewnie tak, ale po wydaniu wyroku, to
    już raczej nikt błędów z pozwu prostować nie będzie. Tym bardziej, jeśli w
    umowie przedstawionej jako dowód, konieczny do rozpatrzenia sprawy w tym
    trybie, też jest błąd.

  • 16. Data: 2006-04-06 21:18:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > a to ograniczenie z czego niby wynika?

    Nawet sąd odpowiedział.
    Kowalski nie może wnieść o sprostowanie nazwiska Nowaka.
    Jedyną osobą w całej tej układance, której nazwisko się zgadza to
    wierzyciel.