  • 11. Data: 2002-06-21 11:05:24
    Temat: Re: pomyłka sędziego piłkarskiego
    Od: KATY <k...@a...net>

    Dnia 2002-06-21 11:26, Użytkownik Jaszyn napisał:

    > Po pierwsze: pisz _POD_ cytatem.
    > Po drugie: Niech dzwoni. Tylko jeszcze będzie musiał udowodnić bezpośredni
    > związek przyczynowo skutkowy między otrzymaniem czewonej kartki przez
    > Tottiego, a strzeleniem bramki przez Koreańczyków.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mariusz "Jaszyn" Łukasz

    Tak, tylko ze Pawlowi Kalce nie chodzilo o mecz Korea - Wlochy i
    czerwona kartke ToTTiego tylko o mecz Brazylia - Belgia i nieuznanie
    bramki przez sedziego

    Katy

  • 12. Data: 2002-06-21 11:10:49
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    KATY napisał(a) w wiadomości: <3...@a...net>...

    >Tak, tylko ze Pawlowi Kalce nie chodzilo o mecz Korea - Wlochy i
    >czerwona kartke ToTTiego tylko o mecz Brazylia - Belgia i nieuznanie
    >bramki przez sedziego

    Prawda! post eksperta mnie zmylił ;-))) Tym bardziej post, na który
    odpowiadałem jest bezsensowny...

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 13. Data: 2002-06-21 20:54:48
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Vasco wrote:

    > Panowie, cytacik z przepisow gry w pilke nozna:
    >
    > "Sedzia nie moze byc uznany jako odpowiedzialny za:
    > [...]
    > - wszelkie inne straty poniesione przez indywidualna osobe, klub,
    > towarzystwo, zwiazek albo inne organizacje, powstajace lub mogace powstac z
    > jakiejkolwiek decyzji, ktora moze on podjac na mocy przepisow gry w pilke
    > nozna lub w zwiazku z normalna czynnoscia wynikajaca z prowadzenia zawodow i
    > o ich kontroli"
    >
    > Artykul 5 - Sedzia, Rozstrzygniecie 1. International F.A. Board

    Ok.
    Ale sam podkreslasz, "decyzji, ktora moze on podjac na mocy przepisow
    gry w pilke
    nozna "

    A w przypadku ewidentnego bledu sedziego, potwierdzonego rowniez przez
    FIFA
    nie moze byc mowy o powolywaniu sie na przepisy gry w pilke.
    Przeciez na tym polega blad, ze decyzja zostala podjeta wbrew
    obowiazujacym przepisow gry w pilke.

    Zatem trudno mi uznac sprawe za zamknieta.
    Z pewnoscia sedzie/sedziowie sa ubezpieczeni od odpowiedzialnosci
    cywilnej
    a zatem nie ma przeszkod, aby odszkodowanie wyplacila ubezpieczalnia na
    podstawie polisy OC sedziego, w oparciu o decyzje FIFA, uznajaca ze
    decyzja sedziego byla bledna, a zatem niezgodna z obowiazujacymi
    przepisami gry w pilke nozna.

    Juz raz ci napisalem, ze chetnie omowie ten temat z FIFA, moge w swoim
    imieniu,
    ale podaj wiecej szczegolow , gdyz musialbym sciagnac tekst polisy OC
    sedziow
    i sprawdzic czy ubezpieczalnia nie dokonala reasekuracji w innej
    ubezpieczalni, wylaczajac
    swoja odpowiedzialnosc z zakresu zdarzen typu totki pilkarskie.

    Jako Google Researcherowi, mozesz mi zadac takie pytanie i ustalic
    wysokosc stawki jaka oferujesz, gdy odpowiedz bedzie satysfakcjonujaca
    dla ciebie.
    Po szczegoly pisz na privat.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 14. Data: 2002-06-22 09:32:01
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

> [...]

    o ich kontroli"

    Artykul 5 - Sedzia, Rozstrzygniecie 1. International F.A. Board

    Vasco