  • 21. Data: 2009-04-06 16:14:26
    Temat: Re: pomyłka babki na poczcie - wpłata na konto
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Tyle że to żadna porada. Przelew można zrobić również na poczcie i
    > nie można zakładać, że błędy pani w okienku są czymś normalnym, a jak się
    > komuś to nie podoba, to do widzenia...

    ale ja za to płace i oni sie zobowiazuja.

  • 22. Data: 2009-04-06 16:15:59
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > Można oczywiście robić przelewy na poczcie i pomyłki są wyjątkiem, ale
    > co z tego? Zaproponuj teraz panu satysfakcjonujące go rozwiązanie :)

    albo poczta mi załatwi owy bilet który teraz chodzi po 440zł (vip)
    albo zalatwi to ta pani ktora zle przepisala, jesli nie to pani poniesie
    bardzo dotkliwa krzywde ktora popamieta do konca zycia (jesli nie naprawi
    swojego bledu).

  • 23. Data: 2009-04-06 16:17:17
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > co to na koncerty chodzi to chyba większość nie używa do tego poczty.
    > Z poczty w tym zakresie nie korzystam. ostatnio jak tam robiłem przelew do
    > się druczek wypełniało ;)
    > Ale coś tu budzi moją czujność: jakby wpisała zły numer/dane to chyba
    > przelew w ogóle by nie dotarł nawet po tych 15 dniach.

    poprawili ten przelew dopiero na poczcie w centrum przelewów gdy przyszedł
    zwrot, wpisali wtedy prawidłowe dane i doszło ale z opóźnieniem.

  • 24. Data: 2009-04-06 16:18:23
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    > W ogóle nie przewiduje, czy też chodziło Ci o to, że powinien użyć
    > słowa zadośćuczynienie?

    dokładnie, narobili mi szkód, przez to że nie wpłacili kasy na czas ja
    straciłem bilet i teraz koszt tego biletu to nie 183zł a 440zł chyba że
    poczta będzie biegać po konikach i załatwiać mi bilet od nich :-D

  • 25. Data: 2009-04-06 16:21:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ZAQ pisze:

> [...]
    > albo zalatwi to ta pani ktora zle przepisala, jesli nie to pani poniesie
    > bardzo dotkliwa krzywde ktora popamieta do konca zycia (jesli nie

    Rozwiązanie w ramach obowiązującego porządku prawnego, możliwe do
    *skutecznego* dochodzenia przed sądem.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 26. Data: 2009-04-06 16:30:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ZAQ pisze:

    > taką że w tym czasie firma ktora czekala na pieniadze anulowala
    > zamowienie, przelew trwa 3 dni, zamowienie trwa 7 dni a przez nich
    > dotarło to dopiero po 15 dniach i rezerwacja przepadła.

    To nie jest szkoda.

    Szkodą mogłaby być różnica między ceną biletów. Musiałbyś tylko wsiąść
    od "konika" pokwitowanie :)

    Ale weź pod uwagę też art. 59 Prawa Pocztowego:

    "W przypadku niezrealizowania przekazu pocztowego przysługuje
    odszkodowanie w wysokości pięciokrotnej opłaty pobranej za jego nadanie.
    Ponadto zwrotowi podlega kwota pieniężna określona w przekazie
    pocztowym". Ile zapłaciłeś za przekaz 3 zł? 3x5 = 15 zł.
    Chce ci się o to szarpać z pocztą?
    Jak się uprzesz to może "zwalisz" ten art. 59 prawa pocztowego przed TK.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 27. Data: 2009-04-06 17:26:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ZAQ" <w...@b...com> writes:

    > to ja wypelnilem druczek i jest on ok, mam go do dzisiaj,
    > to babka napisała inaczej na poczcie zamiast przepisac
    > z druczku "eventim sp. zoo" to ta napisała "E.SP"

    Na to, jak idzie przelew krajowy, wpis w rubryce "nazwa odbiorcy" nie
    ma najmniejszego wplywu. Mozesz tam wpisac "Kubus Puchatek". Liczy sie
    tylko numer konta.

    MJ

  • 28. Data: 2009-04-06 17:50:00
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > nazwisko kasjerki juz znam, bedzie z nia niedobrze...

    napisz cos wiecej... prosimy

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 29. Data: 2009-04-06 17:56:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Podpisujesz coś na poczcie jak robisz przelew?

    A nie? Przyznam, że przelewu na poczcie nigdy nie robiłem, ale na podstawie
    doświadczenia z banków wydaje mi się oczywiste, że chyba drukują jakieś
    potwierdzenie.

  • 30. Data: 2009-04-06 18:07:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 kwiecień 2009 15:21
    (autor ZAQ
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <grcvkv$oc8$1@achot.icm.edu.pl>):

    > jestem załamany, a tyle czekałem na ten koncert.

    Spokojnie, on się i tak rozpadnie zanim wystąpi. Nie ma się co napalać na
    koncert.

    --
    Tristan