  • 1. Data: 2006-04-14 10:52:54
    Temat: pomocy!!!!praca zaliczeniowa na 3 roku prawa
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    Witam,

    Mam napisac parce zaliczeniowa z przedmiotu o nazwie Systemy wyborcze w
    Europie. Mam taki temat: "Do jakiej ordynacji w innym panstwie europejskim
    jest podobna ordynacja wyborcza do sejmu i senatu w Polsce".

    Bardzo prosze o uczciwe podpowiedzi. Chodzi mi o kraj. Myslalam o Slowacji
    ale nie mam co do niej 100 % pewnosci. Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2006-04-14 11:17:49
    Temat: Re: pomocy!!!!praca zaliczeniowa na 3 roku prawa
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@s...net> napisał w wiadomości

    [cut]

    Wez sie lepiej zastanow czy chcesz byc prawnikiem.

  • 3. Data: 2006-04-14 11:37:19
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Mam taki temat: "Do jakiej ordynacji w innym panstwie europejskim jest
    > podobna ordynacja wyborcza do sejmu i senatu w Polsce".

    Pytanie kontrolne: jakie kryterium zastosujesz przy określeniu, które z
    państw możesz wogóle brać pod uwagę?

    a. przynależność do Unii Europejskiej
    b. istnienie dwuizbowego parlamentu
    c. poprawne są odpowiedzi a i b
    d. żadne z powyższych / inne

  • 4. Data: 2006-04-14 14:53:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Magda wrote:
> [...]
    >
    > Bardzo prosze o uczciwe podpowiedzi. Chodzi mi o kraj. Myslalam o Slowacji
    > ale nie mam co do niej 100 % pewnosci. Z gory dziekuje.

    1. Wypisz listę wszystkich państw europejskich
    2. skreśl te które nie mają sejmu i senatu
    3. skreśl te które nie mają ordynacji wyborczej podobnej do naszej
    4. opisz te państwa, które zostały na liście.