  • 11. Data: 2010-05-03 12:21:24
    Temat: Re: [pomocy - oszust - umowa-zlecenie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:hrm4r6$r0t$1@news.onet.pl...

    > I niech się upewni, czy osoba, z którą podpisywał umowę jest osobą
    > upoważnioną według rejestru handlowego. Co ciekawe, spółki nie ma w KRS
    > (jest w dawniejszym RH), co może sugerować, że jest to "firma krzak", w
    > której nikomu nawet się nie chce uaktualniać danych w rejestrze.
    > Powodzenia w egzekucji ;)

    Faktycznie szukałem i nie ma. Ale to wbrew pozorom może pomóc. Gdyby się
    okazało, ze oszukanych jest więcej osób, to składając brak wpisu w
    Rejestrze, zawarcie umowy cywilnoprawnej zamiast o pracę i brak zapłąty
    możnaby spróbować przeforsować oszustwo. Prokurator powinien dość szybko
    znaleźć sprawcę.

  • 12. Data: 2010-05-04 15:36:48
    Od: "Karol_tom" <K...@w...pl>

> [...]
    > (jest w dawniejszym RH), co może sugerować, że jest to "firma krzak", w
    > której nikomu nawet się nie chce uaktualniać danych w rejestrze.

    Gdzie można sprawdzać takie dane (czy firma jest w KRS bądź RH - co ten
    drugi skrót oznacza ?)
    Niestety...nie mam możliwości dowiedzieć się...w miejscu, gdzie firma miała
    swoją siedzibę...jest niezły burdel, tam pracują jeszcze jacyś inni ludzie,
    którzy podali mi numer telefonu do zarządcu terenu...tylko on nigdy nie
    odbiera telefonu.

  • 13. Data: 2010-05-04 15:53:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Karol_tom pisze:

> [...]
    > inni ludzie,
    > którzy podali mi numer telefonu do zarządcu terenu...tylko on nigdy nie

    Gdyby była firma w KRSie, to by była tutaj

    http://cors.pl/index.php?goto=statyczne/krs/krs_wysz
    ukiwarka

    Ale jej nie ma. Jest w starym rejestrze handlowym. Możesz przejrzeć
    akta tej spółki, dzwoniąc i zamawiając je w sądzie na ul.
    Czerniakowskiej w Warszawie (tel. do czytelni: - 22-4400624) i podając
    numer RHB (nie KRS): 58134.

    --
    Liwiusz