  • 31. Data: 2005-01-19 09:57:24
    Temat: Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > netykieta to nie kodeks karny ani nie regulamin TPSA

    a co ma do tego TPSA???
    tak samo jak nie kazdy uzywa windowsa i oe, tak samo nie kazdy korzysta z
    usług TPSa. Prosze nie generalizowac. Zreszta EOT - to była tylko mała
    prosba o nie pisanie w HTML dlatego ze duzo osób po prostu tego nie
    odczyta. Jak rozumiem, nie piszesz po to aby ktos to czytał - moze słusznie
    nazywaja pana trollem???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 32. Data: 2005-01-19 11:30:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cskpfv$c85$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > Nie mam.
    > Z takimi ludźmi jak moi obecni respondenci trudno mieć rozum.
    To ich opuść i nie wracaj, po co się męczysz?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2005-01-19 12:11:13
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    pomijam wszystko
    ale widć żeś nigdy pałą od ZOMOWca nie dostał
    bo pamiętałbyś do końca życia rozwinięcie ego skrótu

    Zmotoryzowane
    Odwody
    Milicji
    Obywatelskiej

    macso

  • 34. Data: 2005-01-19 16:57:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 19 Jan 2005 08:32:37 +0100,
    Raku <r...@a...kom.pl> screamed:

    > widze, ze nei kapujesz to napisze ci drukowanymi - NIE PISZ W HMLU, BO
    > JAKIES 50% UZYTKOWNIKOW DO KTORYCH SKIEROWALES TEGO POSTA, PO PROSTU NIE
    > BEDZIE GO W STANIE PRZECZYTAC.

    Nie wyciagac mi kwazidoktorka z worka! (:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 17:57:01 user up 10496 days, 5:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Forgive your enemies, but don't forget their names.

  • 35. Data: 2005-01-19 16:59:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Raku" <r...@a...kom.pl> napisał w wiadomości

    > widze, że nei kapujesz to napisze ci drukowanymi - NIE PISZ W HMLU, BO
    > JAKIES 50% UŻYTKOWNIKÓW DO KTÓRYCH SKIEROWAŁEŚ TEGO POSTA, PO PROSTU NIE
    > BEDZIE GO W STANIE PRZECZYTAĆ.

    Raku ja to rozumiem, ale pisałem tylko do tych 50%, którzy mogą przeczytać.
    Do tamtych 50%, którzy nie mogą odczytać nie kierowałem tego posta.
    OK now?

  • 36. Data: 2005-01-19 17:00:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > kretyn

    obrzucanie inwektywami już przerabialiśmy.

  • 37. Data: 2005-01-19 17:01:02
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >W wiadomości news:cskpfv$c85$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > To ich opuść i nie wracaj, po co się męczysz?

    Sie nie męczę dla tych półgłówków.
    Może ktoś normalny też to czyta.

  • 38. Data: 2005-01-19 17:04:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pomijam wszystko
    > ale widć żeś nigdy pałą od ZOMOWca nie dostał
    > bo pamiętałbyś do końca życia rozwinięcie ego skrótu

> [...]

    Taka ważna ta nazwa?
    22 lata ZOMOwiec był na wolności po brutalnym zamordowaniu ucznia liceum.
    Teraz złożył wniosek o przedawnienie.
    Morderstwo ujdzie mu bezkarnie, no to pytam, czy ja też mogę bezkarnie
    zatłuc sobie jakiegoś bandziora-oszusta z SLD, albo Jaruzelskiego.
    Jestem na grupie prawo i proszę o odpowiedź. Konkretnie mogę czy nie? Jeśli
    nie, to czemu on mógł a ja nie mogę?

  • 39. Data: 2005-01-19 18:23:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A który paragraf tego zabrania kacyku jeden zafajdany?

    Netykieta, durniu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt