  • 31. Data: 2008-06-21 17:04:57
    Temat: Re: policyjny PODSLUCH komorki???
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Arek <a...@e...net> wrote in news:g3jc2r$lft$1@news.onet.pl:

    > 90 kB/min
    >
    > Policz ile starczy na Twoje roczne rozmowy

    no to policzmy, tylko nia na "moje" ale wszystkich!
    masz jakies dane ile ludzi i ile minut rocznie rozmawia w np. takim orange?

    --
    Y?

  • 32. Data: 2008-06-21 17:55:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 21 Jun 2008 17:04:57 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

    > no to policzmy, tylko nia na "moje" ale wszystkich!
    > masz jakies dane ile ludzi i ile minut rocznie rozmawia w np. takim orange?

    Znany mi abonent średnio gada rozmow przychodzących i wychodzących 2 godz.
    na dobę. Można przyjąć, że taką średnią ma milion abonentów.

    Należy przyjąć, że kolejny milion abonentów ma włączone usługi obniżające
    koszty, wybrane numery, "darmowe" wieczory i sob/niedz ici gadają średnio 4
    godz. na dobę

    czyli kalkulator w dłoń i licz...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Warszawa Dzielnica Praga: http://tiny.pl/kq8q kamienice pamiętające wojnę ?

  • 33. Data: 2008-06-21 18:55:43
    Od: " -" <j...@g...pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Zapomniałeś o trzeciej możliwości - ten facet wie co mówi.

    Znaczy idiota.
    Dobrze wiedzieć na przyszłość.

  • 34. Data: 2008-06-21 18:59:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote

    > Technicznie to pestka, a ustawa ustawą a życie życiem

    Przecież totalna kontrola wszystkich rozmów obywateli wbrew prawu byłaby
    ogromną aferą na skalę Europy! Kto i po co miałby ryzykować aż tak??? Gdyby
    to była prawda, to sądzę, iż szybko została ujawniona, przecież musiałaby
    zaangażować wiele osób. Moze sporadyczne nadużycia się zdarzają, ale
    podsłuchiwanie wszystkich to jakaś paranoja!

  • 35. Data: 2008-06-21 19:04:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Jun 2008 17:04:57 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

    > no to policzmy, tylko nia na "moje" ale wszystkich!
    > masz jakies dane ile ludzi i ile minut rocznie rozmawia w np. takim orange?

    Nie wierz w bajki że ktoś tak marnuje pieniądze w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 36. Data: 2008-06-21 19:32:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Yyy napisał:
    > no to policzmy, tylko nia na "moje" ale wszystkich!
    > masz jakies dane ile ludzi i ile minut rocznie rozmawia w np. takim orange?

    W Polsce jest to około 70 mld minut rocznie.
    Orange ma 34,21% rynku więc sobie przelicz.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 37. Data: 2008-06-21 19:36:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Henry(k) napisał:
    > Nie wierz w bajki że ktoś tak marnuje pieniądze w Polsce.

    3 mln złotych - nawet gdyby używali twardych dysków.

    Tak dużo dla operatorów GSM?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 38. Data: 2008-06-21 19:38:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
> [...]
    > zaangażować wiele osób. Moze sporadyczne nadużycia się zdarzają, ale
    > podsłuchiwanie wszystkich to jakaś paranoja!

    Nikt nie ryzykuje bo nikomu włos z głowy za to nigdy nie spadnie.
    Nawet nikt się o tym nie zająknie, a jakby ktoś się zająknął to przecież
    paranoik, idiota, psychiczny itd. :)

    No i poza Europą masz Echelona, który podsłuchuje cały świat i jakoś
    żaden europejski kraj się nie wzburzył jeszcze na to.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 39. Data: 2008-06-21 19:50:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > zaangażować wiele osób. Moze sporadyczne nadużycia się zdarzają, ale
    > podsłuchiwanie wszystkich to jakaś paranoja!

    Trafiłeś w sedno :)

  • 40. Data: 2008-06-21 20:03:22
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Arek <a...@e...net> wrote in news:g3jl1k$dtc$1@news.onet.pl:

    > W Polsce jest to około 70 mld minut rocznie.
    > Orange ma 34,21%

    czyli rocznie gdzies rzad wielkosci 3 000 000 GB
    3 miliony GB

    jaka jest cena za 1GB?

    szacuje, ze mamy tu pare mln zlotych / rocznie

    ale to nie sa wszystkie koszta, przeciez jeszcze koszt budynkow, magazynow,
    energii elektrycznej do zasilania komputerow pelniacych role serwerow
    skladowania danych - przeciez musimy miec SZYBKI dostep do tych danych,
    inaczej bylyby bezuzyteczne!!!

    co do dostepu... Arek sugeruje, ze jeszcze jest jakis bateria SUPERKOMPUTEROW
    ktore skanuja/analizuja te bezkresne ilosci danych zaawansowanymi algorytmami
    identyfikacji na podstawie barwy glosu...

    potrzebna jest wiec moc obliczeniowa ktora jest wciaz niedoscignionym
    marzeniem NSA !!!

    wniosek: BUSTED !!! ("mit obalony") ;)

    --
    Y?