  • 21. Data: 2008-06-21 08:17:21
    Temat: Re: policyjny PODSLUCH komorki???
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Yyy napisał:
    > wszystkie??? nawet przy obecnych lecacych na leb cenach za 1GB zapisanych
    > danych na pamieciach masowych to byloby kosmicznie nierealistyczne...

    > a jak dlugo byloby to niby przechowywane?

    Na zawsze. póki nośnik nie padnie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2008-06-21 08:23:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
    > Do czasu wydania decyzji sądu lub za zgodą sądu

    :)
    Nieświadomość to błogi stan :)

    > Wszystkie-niemożliwe. Patrz ustawa Prawo telekomunikacyjne. A i technicznie
    > trudne-wielkość zasobów.

    Technicznie to pestka, a ustawa ustawą a życie życiem

    > Operatorzy się buntują przed przechowywaniem billingów, a co dopiero pełnych
    > rozmów-wiesz ile by tego było...?

    Wiem, wbrew temu co sadzisz - o wiele wiele mniej.

    > Jest lub było takie rozporządzenie
    > ministra, co określało przystosowanie techniczne systemu operatora na
    > potrzeby obronności i bezpieczeństwa-liczba zakończeń jakie mogły być
    > jednocześnie kontrolowane minimalnie określona była grubo no poziomie
    > promilii w stosunku do zakończeń sieci.

    Bo nie musi być więcej, poza tym komórki podsłuchuje się zupełnie inaczej.

    Arek

  • 23. Data: 2008-06-21 08:25:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Podsłuchy (i podobne) wymagają zgody sądu, o którą można wystąpić tylko
    > dopiero za pośrednictwem komendanta głównego (lub wojewódzkiego) i po
    > zgodzie właściwego miejscowo prokuratora.

    Jasne :)

    > W przypadkach niecierpiących zwłoki - komendant główny lub wojewódzki za
    > zgodą prokuratora może zarządzić takie "czynności operacyjne", ale jeśli
    > sąd tego w ciągu 5 dni nie "przyklepie", to podsłuch trzeba likwidować
    > na nagrania komisyjnie zniszczyć.

    Jasne :)

    > Co więcej dotyczy to tylko pewnej określonej grupy najpoważniejszych
    > przestępstw.

    oczywiście :)

    > W /dev/null

    Oczywiście

    > Mmmmhmm. I jeszcze programy tłumaczące idealnie tłumaczą z każdego języka.

    A po co ?

    > W cale nie. Wystarczy, że ma w sobie małą pluskwę radiową, a nie
    > "podsłuch" w systemie telefonu lub sieci komórkowej.

    Ale to już inna para kloszy.

    > ROTFL
    > I jeszcze telefon automatycznie portfel przegląda.

    I widzisz jak jeszcze mało wiesz

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 24. Data: 2008-06-21 09:52:15
    Od: " " <j...@g...pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Bardzo prosto to wygląda - wszystkie rozmowy i smsy są zapisywane.
    > Potem jak trzeba boty wynajdują po numerach telefonów, tembrze głosu,
    > poszczególnych słowach itd.
    >
    > Gdyby komuna miała tak rozbudowany system informatyczny to by nie upadła.

    > Paranoiczna bzdura.
    > Natomiast faktem jest, że
    > a) wszystko co masz nagrane w telefonie jedną komendą jest przerzucane
    > do systemu - kontakty, nagrania, zdjęcia itd.
    >
    > b) podsłuch zaczyna się od momentu gdy idzie wywołanie, rozmowa jeszcze
    > nie musi być zestawiona.

    No i nie wiem, czy ten facet jaja sobie robi, czy jest takim kretynem.
    Mógłby ktoś mnie oswiecić?

  • 25. Data: 2008-06-21 10:09:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    użytkownik j...@g...pl napisał:
    [..]
    > No i nie wiem, czy ten facet jaja sobie robi, czy jest takim kretynem.
    > Mógłby ktoś mnie oswiecić?

    Zapomniałeś o trzeciej możliwości - ten facet wie co mówi.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2008-06-21 10:50:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Jun 2008 09:52:15 +0000 (UTC), j...@g...pl
    napisał(a):

    > No i nie wiem, czy ten facet jaja sobie robi, czy jest takim kretynem.
    > Mógłby ktoś mnie oswiecić?

    Jest trollem gadającym bez sensu - chyba jesteś tu nowy że jeszcze go nie
    masz w KF.
    Choć w punkcie b) ma przypadkowo rację - informacja o niezrealizowanych
    rozmowach też jest rejestrowana przez centralę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 27. Data: 2008-06-21 11:00:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan

  • 28. Data: 2008-06-21 16:46:43
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in news:g3hoo3$rte$1@z-
    news.pwr.wroc.pl:

    > A jak bys chcial scigac bandziorów...?

    przeciez wiadomo, ze skutecznoscia roznie bywa...
    najgorliwiej policja sciga uczniow jezdzacych bez legitymacji, studentow
    kopiujacych plyty, czy jak koles wezwie gliny i narobi rabanu bo jest w
    klubie swiadkiem jak diler sprzedaje dragi to przyjada, obciaza wzywajacego
    za "naruszenie porzadku publicznego" i postrasza go zeby "lepiej nie wsadzal
    nosa w nie swoje sprawy" (autentyk)

    --
    Y?

  • 29. Data: 2008-06-21 16:49:41
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    eoln <e...@e...tld> wrote in news:485c421d$1@news.home.net.pl:

    > Wbrew pozorom archiwizowanie smsow to zaden problem, natomiast watpie,
    > zeby archiwizowano takze *wszystkie* rozmowy

    nie no, jasne, ze SMSow to tak, to relatwynie mala ilosc danych

    ale miejsca na dane zapisu glosowych rozmow trzeba by bylo chyba z milion
    razy wiecej!

    --
    Y?

  • 30. Data: 2008-06-21 16:59:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Yyy napisał:
    > ale miejsca na dane zapisu glosowych rozmow trzeba by bylo chyba z milion
    > razy wiecej!

    90 kB/min

    Policz ile starczy na Twoje roczne rozmowy

    Arek