  • 61. Data: 2006-07-28 10:03:43
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Raf" <r...@E...pl> wrote in message
    news:xpdyb1gl916r.u4v1enhu3dxe$.dlg@40tude.net...

    > Art. 17. 1. Jeżeli środki przymusu bezpośredniego, wymienione w art. 16
    > ust. 1, okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na
    > okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, policjant ma prawo użycia
    > broni palnej wyłącznie:
    > 1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie,
    > zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu
    > przeciwdziałania
    > czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu,

    Czlowiek ktory oddala sie motocyklem od policjanta nie stanowi
    bezpośredniego zagrozenia dla zycia owego policjatna.

    > (ciach)
    >
    > 6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni było
    > dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1-3 i 5, albo za osobą, wobec
    > której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu
    > terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub
    > określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia
    > rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia,
    > podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa
    > powszechnego dla życia albo zdrowia,

    I jak wszyscy wiemy wobec tego motocyklisty istnialo uzasadnione
    podejrzenie, bo byl motocyklista, tak jak sprawca owego
    napadu na hurtownie. Cale szczescie ze policja nie spotkala innych
    motocyklistow w tym samym czasie bo bylo by wiecej trupow.

    Daniel

  • 62. Data: 2006-07-28 10:03:54
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > problem w tym ze wiele osob nie zdaje sobie sprawy ze ma do czynienia z
    > debilami. Chodzi o zamordowanie bo ucieka czy o zlapanie i ukaranie
    > ??????????????

    Problem w tym ze policjanci nie wiedza z kim maja do czynienia - czy to
    normalny obywatel ktory sie wystraszyl blokady czy tez bandyta/debil ktory
    uciekajac probuje rozjechac interweniujacego policjanta.

  • 63. Data: 2006-07-28 10:04:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > 4. Skacząc na bungee z mostu nad drogą którą koleś będzie jechał i oddając
    > strzał będąc na wysokości motocykla.... ;))))

    Na pregierzu mielismylepszypomysl - wystarczylo przycelowac w goscia
    fortepianem ;) Jak na filmach z Kojotem i Strusiem ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 64. Data: 2006-07-28 10:07:12
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacm5a$5jp$3@inews.gazeta.pl...
    > Czyli jeśli zastrzeliłby go w sekundzie gdy ten jechał na policjanta to
    > byłoby ok, a 3 sek później nie?

    No to akurta jest chyba logiczne, jesli ja jade w Ciebie rozpedzonym
    motocyklem to w tym
    wlasnie momencie stwarzam _bezposrednie_ zagrozenie Twojego zycia.
    Zakladajac ze nie trafie i pojade dalej
    to 10 sec lub 10 min pozniej czy nawet 10 lat pozniej juz tego zagroznie nie
    stwarzam. Ty mozesz co prawda zaraz jak
    Cie wymine strzelac mi w plecy, ale czy zrobisz to zaraz po fakcie czy rok
    pozniej to nie ma strasznej roznicy, bezposredniego
    zagrozenia juz nie ma.
    Daniel

  • 65. Data: 2006-07-28 10:07:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie
    > zamiaru wykonania wyroku na nim.

    Hmm... W każdym normalnym kraju jak nie wykonujesz poleceń uzbrojonego
    policjanta to ryzykujesz tym, że zostaniesz zastrzelony. Ucze tego nawet
    w szkołach.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 66. Data: 2006-07-28 10:08:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > I co od dzisiaj kazdy kto nie zatrzyma sie do policyjnej kontroli moze
    > liczyc na kulke w plecy ?

    KAzdy, kto jest dodatkowo podejrzany o udzial w napadzie z bronia w
    reku. To nie na niego byla oblawa. Ale on sam sie zachowywal wlasnie
    tak, jakby byl tym groznym bandytom. Jeszcze raz brawa dla Policji, za
    reakcje. Tego oczekuje od nich - reakcji.

  • 67. Data: 2006-07-28 10:08:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 11:21:33 +0200, Tomek napisał(a):

    > Wymagacie od policji "skutecznego działania" a potem jedziecie na policję że
    > działa za ostro. Wg mnie policjant użył tego co należało. Wezwał do
    > zatrzymania. Gość próbował przejechać policjanta. Gdyby policjant nie
    > odskoczył to co? Mielibyśmy trupa/kalekę policjanta i wtedy uzasadnione
    > byłoby strzelanie? W prawie jest kara za morderstwo oraz za USIŁOWANIE
    > MORDERSTWA.

    Po pierwsze Ty możesz sobie uważać co chcesz. A prawo to co innego.
    Co do przejechania policjanta to fantazjujesz - nie ma morderstwa
    ani jego usiłowania dopóki tego nie udowodnisz - jak myślisz - po
    co są sądy?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 68. Data: 2006-07-28 10:09:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > po pierwsze polijcjant sam wylazl na te droge i stworzyl zagrozenie

    LOL :) No tak, policyjna blokada to zagrozenie, ROTFL :)

    Oczywiscie, ze zagrozenie, dla bandytów.

  • 69. Data: 2006-07-28 10:10:50
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message
    > Na pregierzu mielismylepszypomysl - wystarczylo przycelowac w goscia
    > fortepianem ;) Jak na filmach z Kojotem i Strusiem ;)
    Tylko skąd biedny policjant ma skołować fortepian w tak krótkim czasie? ;)

    Tomek

  • 70. Data: 2006-07-28 10:12:06
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
> [...]
    > Cie wymine strzelac mi w plecy, ale czy zrobisz to zaraz po fakcie czy rok
    > pozniej to nie ma strasznej roznicy, bezposredniego
    Czyli wg Ciebie powinni go puścić? Pościg od razu mówię że byłby
    nieskuteczny.

    Tomek