  • 571. Data: 2006-07-29 22:31:49
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Wiesz, jakby ci to powiedziec. Gdy bandyta, rabus, morderca, a wlasciwie
    > rozmywa sie we mgle, to nie jest zbyt dobrze. Bo on juz zle zrobil i
    > minie go kara. Owszem, okazalo sie, ze on nie byl tym bandyta, ktorego
    > szukali. Byl innym, mniej groznym bandyta-motorzysta.

    > Twierdze ze tak moglo byc.
    >
    > Twierdzisz ze wiedzial.
    >
    > I potrafisz to udowodnic?

    Nie, natomiast znajac realia, jest to bardziej prawdopodobne niz wersja
    z niewiedza.

    > Tyto jeste pojebany jak porownujesz magadalenke z przypadkowa kontrola
    > ;)

    tez mogli przeprowadzic z glowa, ale woleli metode na Rutkowskiego.

    > --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Dowod prosze, albo prosze odszczekac.
    >
    > acha, dowodyz Faktu i SE nie sa brane pod uwage.

    > Nie wiem. Moze siedem?

    czyli zaczynasz myslec wiecej niz debilek Sebastian O z Chodla.

    > Ale to jest zadanie dla detektywow. Moga zrobic dobra detektywistyczna
    > robote i zobaczyc jak wiele motorow tego typu jest w okolicy ;)

    Ile zajmuje wystukanie na milicyjnym komputerze?

    http://www.policja.pl/index.php?dzial=65&id=905

  • 572. Data: 2006-07-29 22:32:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:eaf5mj$mb1$1@inews.gazeta.pl...

    > sluchaj on nie strzelal w opony czy silnik samochodu czy w nogi uciekajacego
    > (bez zadnego pojazdu) czlowieka, on strzelal do czlowieka jadacego
    > motocyklem - scigaczem - przy czym w takim przypadku istnieje baaardzo duze
    > prawdopodobienstwo smierci lub trwalego kalectwa.

    To nie ma nic do rzeczy. Strzał ma być możliwie najmniej szkodliwy w danej
    sytuacji. I był. Mierzył w możliwie najmniej niebezpeiczne miejsce.

    > Podobnie bym zalozyl watek gdyby oddano strzealy w kierunku samochodu, nie w
    > opony czy w ilnik a w szybe. Wowczas moim zdaniem rowniez to smierdzi
    > usilowaniem zabojstwa w zamiarze ewentulanym przez policjanta ktory mial
    > pewnie ochote zostac bohaterem.

    I przyznał bym Ci rację. W wypadku o kórym piszemy przecież średni punkt
    trafienia jest w oponie.

    > W wypadku motocyklisty, to faktycznie ta "możliwie
    > sporym to malo powiedzianie, istaniala znikoma szansa ze przezyje cos takiego

    Dokładnie tak. Ale to nie znaczy, że policjant ma z tego powodu rezygnować z
    zatrzymania niebezpiecznego przestępcy.

    > tak, ja sie z tym zgadzam , ale nalezalo zlapac (jechac z anim albo droga
    > ladowa albo powietrzna, waha wkoncu by sie skonczyla)

    Próbowałeś kiedyś kogokolwiek gonić? Bo z tego co piszesz, to najpewniej nie.
    Prowadzenie pościgu samochodem za motocyklistą nie ma żadnego sensu. Albo Ci
    motocyklista ucieknie, albo dojdzie do wypadku. Czy to spowodowanego przez
    samego motocyklistę (który ma niewiele większe sznase, jak w wypadku
    ostrzelania), czy spowodowanego przez ścigającego. Spora jest również szansa, że
    przy okazji ktoś postronny zginie. Natomiast propozycja prowadzenia pościgu z
    powietrza, wskazuje na całkowity brak Twojej orientacji w realiach.

    > a nie strzelac kiedy skutek byl do przewidzenia.
    > W ogole powinni z ucieczki zrobic przestepstwo zagrozone kara przynajmniej 3
    > lat.

    Powinni. Też tak uważam. Uznając, że samą ucieczką uciekający wprowadza
    zagrożenie. Ale to i tak by nic nie dało, bo uciekający liczy na to, że uda mu
    się uciec i pozostanie bezkarny.

    Tylko bezwarunkowe prawo do strzelania do uciekającego - moim zdaniem - może
    spowodować, że mało osób będzie sie na to decydowało.

    Trudno.

  • 573. Data: 2006-07-29 22:38:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > mogl w wyniku debilizmu tegoz. Ale nie skonczyl sie.

    Na szczescie. Choc gdybysmymogli wedrowac po alternatywnych
    swiatachrownoleglyc, to moze w ktorym sie skonczyl smiercia policjanta,
    a motorzysta uciekl.

    > Swiadkowie opowiadali w TVNie
    --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A UFO-naukowcyjakis miesiac temu na falach telewizji publicznej omawiali
    technikei soposob w jaki "złapią" na goracym uczynku robienia kregow w
    sianie UFO. ;)))))

    > o serii. I o matactwie milicjantow.

    Panie. Jaka seria. Oni tam do niego z CKMów strzelali. A w ogole to
    nagle wyszly z kanalow takie zielone stwory, mialy po cztery oczy i po
    siedem ramion ;))))

    > nie bardzo, skoro ostrzelal elewacje.

    No musze poszukac po necie, moze jakies filmy beda pokazywaly, ze
    ostrzelal ;))))

    > znamy orzecznictwo w innych podobnych sprawach.

    w polskim prawie nie ma precedensow z tego co wiem i kazda sprawa jest
    rozpatrywana indywidualnie...

    pozwolisz wiec, ze jednak sad orzeknie...

    > wiec o co rozchodzilo sie, jak nie o ujecie sprawcy rabunku?

    o ujecie groznego bandyty, ktorydopuscil sie rabunkuz uzycia broni...

    > Ktorego ten czlowiek nie popelnil.

    Nie popelnil. Ale byl podejrzanym.

    > Jak narazie morderca tlumaczy sie ze motor sie zgadzal. Dobrze ze jednak
    > nie byly to trampki.

    Motor. Jakie motorypasuja do tego opisu? Kazdy motor. Ale bardzxje
    motor, ktoryunika policji.

    > W TVNie wypowiadali sie naoczni swiadkowie.

    Kurwa, aja widzialem naocznych swaidkow ladowania UFO oraz tych co
    opowuiadali jak widzieli Yeti.

    > Ale muchy nie biora swojej opinii z obserwacji pracy gowna. A obywatele
    > jednak oceniaja na podstawie tego co widza.

    No widzisz. A ja na razie mialem kilka spraw robionych przez sady i nie
    musialem placic lapowek.

    > Tutaj zaczynam podejrzewac ze jestes smarkaczem ktory dorwal sie do
    > tatusiowego komutera w sobotnia noc.

    Tylko nie zacznij strzelac ;)))

    > Konwencja jest jeszcze bardziej wyrazna. Pozbawienie zycia moze nastapic
    > w wypadkach niezbednych dla funkjonowania demokratycznego spoleczenstwa.

    A takim jest eliminowanie bandytow.

    > Wiec jak niezbedna byla ta strzelanina dla funkcjonowania?

    Miala powstrzymac bandyta, a co za tym idzi einnych bandytow, przed
    demolowaniem naszego demokratycznego panstwa i zastraszaniem oraz
    okradaniem a moze i zastrzeleneim obywateli.

    > Przede wszystkim, metoda ta stawia pod potencjalnym obstrzalem debilka.

    A po polsku? bo jzu nie wiem czy chcesz napisac, ze kazdymotocyklista
    ostrzela policjanta z lizakiem?

    > W USA zatrzymuje sie od tylu, zeby kierowca mial problem z koncentracja.
    > Albo strzela do tylu, albo kieruje do przodu. Proste?
    --^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czy aby nie pierdoliles caly czas ze zamordowano go strzalem w plecy...

    a to dokladnie tak, jak chcesz, bo nawetr sie na USA powolujesz ;)

    Leki ci sie skonczyly albo przedatowaly ;))))))

    > Oczywiscie. Zycie ludzkie jest wiecej warte niz jakies zrabowane 15
    > tysiecy zlotych.

    Kurwa, bede kall. Kurwa, kwota nie miala zadnego znaczenia. Znaczenie
    mial fakt NAPADU Z BRONIA W REKU I RABUNKU. TRabunku jako kurwa rabunku
    bez istotnej kwoty.

    > sa dobre nadzieje na zmiany w tym kierynku. Kiedy Otwarcie Swiatyni
    > Oatrznosci Bozej?

    Nie wiem, a te milionyz budzetu juz wplynely na konta koscielne?

    > W omawianym temacie nie bylo zakladnikow.

    Ale mogly byc, np. na stacji benzynowej

    > Morderca strzelal w plecy.

    aLE DTO DOKALDNIE JAK pOLICJANT Z usa, NA KTORYCH TO SIE POWOLUJESZ CO
    CHWILE ;)))))))))

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 574. Data: 2006-07-29 22:39:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Motocykl tym bardziej. I w sumie więcej sensu ma wcześniejsze porzucenie
    > pojazdu, niż porzucenie broni.

    Hmmm... Pozwolisz, ze sie nie zgodze. Jesli cie zlapia z motorem bez
    broni to jestes motorzysta, i sprawdza ci prawko i papiery..

    A jak cie znajda z bronia bez motoru, to jestes gosciem z bronia, trzeba
    zapytac, czy masz pozwolenie i czemu paradujesz z bronia.

  • 575. Data: 2006-07-29 22:41:00
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Wiesz, jakby ci to powiedziec. Gdy bandyta, rabus, morderca, a wlasciwie
    > rozmywa sie we mgle, to nie jest zbyt dobrze.

    A jeszcze gorzej jest kiedy policjant z drogowki wymusza lapowki od
    kierowcow.

  • 576. Data: 2006-07-29 22:41:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz, a Leperowi się udawało...

    Wiesz, nikt tam si enie rozpedzal, zebywpasc w tlum za wszelka cene sie
    przebic ;))

    > Już ja widzę sportowy motocykl uciejący przez przydrożny rów a potem
    > rżysko... Albo (jak w tym przypadku) na durch przez ściany domów.

    Trzymaj sie faktow. Bylo rondo, a wiec droga, wedle rysunkow, w
    czterechkierunkach. Byl asfalcik wszedzie.

    Wiec trzymaj sie faktow ;)

  • 577. Data: 2006-07-29 22:41:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > argument "ja tylko wykonywalem rozkazy" nie jest usprawiedliwieniem.

    Dlaczego?

    A jak nie wykona rozkazu to bedzie karany za niewykonanie rozkazu.

  • 578. Data: 2006-07-29 22:42:10
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Jezeli uwazasz, ze trampki i motro to juz wszystko, to jestes 10 razy
    > glupszy od tego motorzysty ;)))
    >
    > Nie, nie byl to komplement (to na wszelki wypadek, jakbys nei zakaczyl
    > ;P))))))))))))))))

    > Czekaj, za duzo chyba juz wypilem. Bo gada mi sie z Toba swietnie, ale
    > nie rozumiem czasem czego piszesz. Wiec musisz tez niezle miec juz w
    > czubie ;))))))))))))

    Europejska Konwencja Praw Czlowieka. Slyszales o takiej?

  • 579. Data: 2006-07-29 22:44:30
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Moze brak trampek byuratowal mu zycie.

    > Znaczy co., ze kontroluja i zatrzymuja pojazdy w obszarze oblawy?

    ze podejmuja sie zatrzymywac lizakiem (ROTLF) kogos kogo uwazaja z
    uzbrojonego bandyte.

    > a w miejscach srednio publicznych?

    W zadnychmiejscach gdzie jest oczywiste ryzyko spowodowania szkody
    osobom trzcim.

    > a moze wcale sie nei zatrzymuje, tylklo sie czeka az sie zmecza u sie
    > poddadza ;)))))))))))))

    Wszystko zalezy od okolicznosci. Sa tez i takie metody.

  • 580. Data: 2006-07-29 22:46:38
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > swiadkowie mowili w TVNie.

    W tym samym tevałenie, ktory podaje plotki o UFO? :>

    > stwarza swiadome zagrozenie dla przechodniow.

    A jezeli skoki beda zaplanowane i zorganizowane?